2013. január 18., péntek






 Annyira fiscsiri-foscsi, szircsiri-szarcsi napom volt, hogy csak na. Kicsit összetűztem a főnökömmel, aki ma, először mióta együtt dolgozuk, kifejezetten fiszcsiri FASZcsi volt. Persze az egészet ímélen keresztül, nehogy rendezni lehessen. Remélem szar hétvégéje lesz.

De ezért cserébe elmesélem hogy reggel még szipcsiri szupcsi tulivirágos jókedvem volt, mert végre nálunk is esett a hó. Kizárólag a hó tud bennem igazi honvágyat kelteni, nagyon vártam hogy essen egy kicsit itt is. Szóval nagy boldog mosollyal caflattam ki a buszmegállóba, és egy srác, akit néha látok szembejönni, nevetve rámkiabált,  hogy "neked ezt tetszik!?" "perszehogy" válaszoltam, erre ő "akkor öleljük meg egymást", és ott a zuhogó hóesésben tökjól megölelgettük egymást, klassz volt.

Van politika is, egyrész, hogy -részben E. kommentárja miatt- rájöttem hogy kicsit demagóg voltam mostanában, majd visszaveszek, de nem nagyon, küldetéstudatom van ugyebár.
Szóval csak elmesélem, hogy a Hoffmann Rózsa azt mondta a minap, hogyha elfogy a kréta a suliban, akkor vegyenek a tanárok. Aha.

Mindenesetre itt ez a cikk, eléggé mélyre tolja az ekét. Külön ajánlanám egy bizonyos szorongó figyelmébe, de ő unja a politikát. (Szerintem a politika unása az a fej homokbe dugása, de mindegy)
http://magyarnarancs.hu/publicisztika/hogy-lesz-vege-bekemenet-szorongas-valasztas-82954

Amúgy meg ennyi hó esett, és leállt a közlekedésünk.
ka-tasz-tró-fa-hely-zet


Nincsenek megjegyzések: