2012. december 8., szombat



Ez itt valami amit negyedannyi ideig főztem mint kellett volna, sokkal kevesebb cukorral, elhitetve magammal hogy okés lesz az. Majd, miután vékonyan szétterítettem a tárolóedényben, szellős hely híján, behajítottam a sütőbe hogy majd mindig vigyázok hogy nyitva legyen az ajtaja.
Meg még egy két apró mozzanat amit el se mesélek inkább, lényeg az hogy heló birsalmasajt, sírni tudnék,, és azért ilyen szar a kép, mert még próbáltam menteni, és akkor a normális fotó terhelő bizonyíték lett volna.


picsábamár.


De a mai napnak nem is ez a legszörnyűbb eseménye. Ma a blogspot hat év harmonikus kapcsolat után bejelentette, hogy kifogytam a tárhelyből, és nem tölthetek fel több képet. A zinternetről linkelhetek persze, szóval megoldottam a dolgot, de ez így már túl babra, szóval, fáj a szívem, nagyon, de azt hiszem januártól költözés.


amúgy meg politika. sokat kell majd bepötyögnöm, de lusta aktivista vagyok.

2 megjegyzés:

Csárli írta...

nem is tudtam hogy ban ilyen maximum

aklübisz írta...

nagyon nagy a makszimum, viszont az en kepeim borzaszto nagy felbontasuak. (feleslegesen mondjuk, ugyse kattintott bele senki a reszletekert) tehat normal hasznalattam, t;nyleg evtizedekig el lehetne vinni.