2012. november 24., szombat

színes

Délutánn kellemes kis vendégség, (rozmaringos balzsamecetes sülttök köretnek, végre faintra sikerült, meg mákosalmás "országtortája" minisütik, meg jó sokféle kóbász a hentestőő), de jót zabáltunk.

  Van sok játékom, a pár napja készült kép az a fekete gömb, gyöngyökkel, az tudományosgyurmám, de van nekem gumibékám , meg vizfelszívó gyöngyöm is, szóval ma ahelyett hogy képet keresgéltem volna, ezekkel játszottam.


Az volt a tervem hogy majd jól előadom, hogy vettünk kaukázusi nyílméragbékát kisállatkereskedésben házikedvencnek,  és épp petéket rak, TUDOM hogy lett volna aki elhiszi, ha nem is itt, de legalább fészbukon.

Aztán kitaláltam hogy ezt fogom hazudni, hogy ez ehető, és írok valami kamu receptet hogy lehet házilag ilyen szabályos fini zselatingolyócskákat készíteni,  április elseje, hahaha



de aztán a békát beletömtem a gyöngytartó pohárkába, és kihullott pár az asztalra, kíváncsi voltam milyen ha átvilágítom, és hát, ilyen. Különösebb igazítás nélkül.



Szuper mi? Na akkor jöjjön az első képem, amit ha nem lenne nagyon drága, akkor elgondolkodnék azon hogy megvegyem dekorációnak.




Így megy ez. Klasszikus zene egész este, Cica, wm, kreatívkodás, annyira tudok élni.

2 megjegyzés:

sajtosbrokkoli írta...

És tényleg. Nagyon jók a képek.

aklübisz írta...

Koszonom szepen, jolesik a dicseret :)