2012. november 27., kedd






Kifejezetten rossz a hangulatom.

Meg fog jönni, például azért. Semmi okom panaszra ezügyben, de hangulatügyileg mindig meggyötör. Konkrétan ma azon gondolkodtam, hogy tényleg mindenkit utálok a közvetlen környezetemben wmen kívül. Közvetlen környezet alatt persze a napi személyes kapcsolatokat értem, de ez nem azt jelenti, hogy nincs esély arra, hogy téged is utállak.

Utálom a politikát is, felbaszott ma is a magyar helyzet, utálom hogy megszüntetik a demokráciát, meg tönkreteszik a kereszténység reputációját. Utálom hogy mennyire igaza van annak aki azt mondja, hogy a jelenlegi kormánypárt a politikai analfabétákra épít, és hogy fogalmad sincs arról hogy mi van ma magyarországon ha nem internetezel legalább fél órát naponta ezügyben.

Utálom a szomszédot, hogy ugyanazt a kurva skálát fújja amióta itt lakunk gyakorlásképp, és lassan utálom a darabot is amit éppen gyakorol.
 

Utálom, hogy kifejezetten ekszkluzív környezetben dolgozom, különbusszal járok melózni, és ma konkrétan négy magyart hallottam beszélgetni hazaúton a járművön. Ezt nem azért utálom mert irígy vagyok, hanem mert félek hogy hozzák magukkal a szörnyű rafkósmagyarosch berögződéseiket, és jól beégetnek.

Ugyanígy utálom a magányt is itt, utálom az elkényeztetett hülye kölyök cimborámat a melóban, aki tényleg annyira kurvaintelligens, hogy kioktat angol létére káeurópából. Utálom hogy nincsenek itt barátaink. Ja, a barátainkat is utálom.

utálom hogy nincs semmi ihletem a napi képnek.

Utálom hogy már megint kövér vagyok nagyon, de nincs pénzünk ruhákat venni, és varrógépre végképp nincs pénzük.

Utálom a gazdagokat is, (vagyis a nagyon gazdagokat nem utálom,  azokat akiknek már nincs szüksége arra hogy látszódjon rajtuk hogy gazdagok). Utálom az összes szülők pénzén kurvaokos exsztrémsportos, öltőzködős szegényeket leszólós bealázós majmokat. Azokat meg még jobban utálom, akik mindezeket azzal leplezik hogy fröccsöznek és onnatól kezdve már jogosnak érzik az ekézést, mert ők igazából tudják. Fú mennyire lém majmok.

Utálom amikor valaki off kommenteket tol egy témában. Persze utálom azt is hogy ti meg itt sose kommenteltek egy kurva szót se

Utálom az Apple összes telekommunikációs eszközét, és utálom hogy tényleg mindenkinek okés hogy annak ellenére hogy pofátlanul lehúzták őket, mégis szar instagarmos fotókkal ünnepelik a kreativitás feletti diadalt, ti mind egyéniségek vagytok.

Utálom a hipsztereket, utálom azokat is akik ezt felháborodottan visszautasítják hogy azok.

Kibaszottul utálom Rihannát, és minden egyes alkalmat amikor bármilyen szar zenét kell véletlenül hallanom.

Utálom a passzívagresszív szeretetfotókat a fészbukon.
 

Utálom hogy túl öreg is vagyok. Utálom hogy lassan gyereket kéne szülni, nemérted ketyeg a bájlodzsi órám, de még nem jártam S E H O L S E.

Utálom, hogy nem kábítószerezhetek többet, mert egyedül szívni gáz, és wm nem szív velem, a szintetikusokat mindig is utáltam -oké a bélyeget nem utáltam, de ahhoz gyáva , a gombázáshoz meg már túl öreg vagyok.


 Utálom az új pozíciómat mert túl okos vagyok, és emiatt mindig unatkozok mert túl hamar elkészülök, és utálom hogy a legfaszább oldalak mind le vannak tiltva. Utálom azt is, hogy egy csomó mindent kétszer kell megcsinálnom egy hülye rendszerhiba miatt, de  a főnökség bassza se azt a rendszerhibát elintézni.

Utálom hogy még mindig nem sikerült egy normális fodrászt találnom.
Utálom a hajamat is.

Na. Asszem átjött, hogy eléggé utálom a stuka előtti sötét rosszkedvrohamot.




13 megjegyzés:

wwintermute írta...

http://www.youtube.com/watch?v=XwsOkVQl2eA

Molly Bloom írta...

nem kommentelek, mert úgyis utálod;)

Csárli írta...

jajj brumika, tudod h en utallak . nagy pusz!

Sheila G. írta...

én szoktam pedig kommentelni.....:(
ne tegyem?

Sheila G. írta...

.

Névtelen írta...

a kommenteloket nem utalom, egyaltalan, sot. akl

Molly Bloom írta...

érdekes, én a kommenteket utálom;)

Névtelen írta...

ha kedves kommentek, az okes, ha szar kommentek, akkor legalabb rogton le lehet rajta vezetni a feszultseget. Az offkommenteket utalom, amikor mondjuk egy barack kepe alatt valaki elkezd a kedvenc vas csakanyarol beszelni. akl

sajtosbrokkoli írta...

A takaritás nem segít? :D

aklübisz írta...

muhahahah takaritás. en egy borzasztóan igénytelen rendetlen lány vagyok, a takarítás mint hangulatjavító az sose sohasem jutna eszembe, tudom, szégyen.
Ezért zavar a legjobban a cicabolha szitu, most minden másnap porszívózhatunk, picsábamá. :D

sajtosbrokkoli írta...

Áhhhh nem hangulatjavító, egyszerűen azt kérik a testben áramló hormonok, hogy pakolj, suvickoolj, takaríts. Legalábbis az enyémek. (ha kéred küldök belőlük)

Molly Bloom írta...

szerintem van ilyen időszak néha, át kell vészelni sok alvással, meg valami jó könyvvel, esetleg futni se rossz, de tudom, hogy azt is utálod;)
a takarítás tényleg borzalmas, bár kétségtelenül lehet vele feszültséget levezetni. mondjuk én előbb ütöm le a szomszédot ingerültségemben, minthogy ugyanezen okból takarítani kezdjek;)

Névtelen írta...

Remélem ez nem off-komment:) Kommentre komment: nálam is tökéletesen ismeretlen a takarítás mint hangulatjavító/feszültséglevezető:DPedig kurva hasznos dolognak tartanám, de hátsajnos...A mindennapi kötelező alapos porszívózás miatt részvétem.
cy