2012. június 4., hétfő

Na, Trianon évfordulója alkalmából mint jó honleány, mutatok nektek egy jó partióta fotót (Luca lécci ne kapj sokkot a lábujjaimtól):


Most van a királynő uralkodásának a hatvan éves évfordulója, négynapos hétvége, utcabálok, rendezvények, általános örömünnep, pedig eléggé "angolosra" fordult az időjárás, már megint.

Kicsit írígylem a királyság intézményét. Iszonyatosan durva közösségformáló ereje van. (Aztn lehet, hogy csak itt Angliában, a skótok meg a velsziek nem tapsikolnak így, franc se tudja)


***
(ehh már most az egész blogbejegyzést bekommenteltem fészbukon, az lesz hogy jól idekopipésztezem a véleményem)
***


 (M. említette, hogy a liberálisok számára talán morálisan elfogadhatatlan lehet a királyság inézmnye) 
 Az a két ismerősöm aki ellenérzését fejezte mi mindkettő liberális.
de mindkettő annyira magamutogató lém majom is ugyanakkor, hogy nemigen adnék a véleményükre. Persze érthető, hogy miért a libsiknek lenne büdös a monarchia, de szerintem ez a dolog egy csomót változott az utóbbi időben.
Például anyagilag nézva: országos szinten sokba kerül fenttartani az intézményt, de egy embernek kevesebbe kerül mint egy font évente. A gazdaságnak valószínűleg fellendítő mind a rójál vedding, mind most ez, és szerintem jövőre vagy utána a koronázás is az lesz, mörcsöndájsz, meg bulira okok, bőven kitermelik a fenntartásukat és mondjuk a fílgúd véj, ez azért mégsem egy telefonadó vagy első éjszaka joga.
 Aztán királyi család jelenleg kábé a legszerethetőbb celebek a palettán, márpedig celebek meg példaképek a libsiknek is kellenek .

Szóval arra gondolok, lennék brit alattvaló szívesen. Akármilyen alattvaló lennék ahol a pohár félig tele van, nem pedig félig üres.




 ***
(nem tudom ezt a bejegyzést befejezni, mert mindent amit le akartam írni, két perccel előtte beszélem meg a Mollyval a fészbukon, sajnálom, az ő hibája.)




Luca, amúgy én azóta sem értem hogy mi volt a gond a péteranna lábujjaival.



9 megjegyzés:

lucita írta...

ne bassz!

elmondom egyébként: az, hogy göcsörtös, hogy egy boszorkány jutott róla eszembe, hogy ápolatlan, hogy fikarcnyit sem nőies. ahogy molly az orrot fetisizálja, én a kéz és lábujjakat.
mondjuk az, hogy nekem valami tetszik, nem jelenti azt, hogy az egy etalon. de péterannáé botrány. kötelezném a zárt cipőre, élethossziglan.

(gondoltam belinkelek egy szép lábujjat, csak hogy érts, de a találatok 90%-a a betegségekről szól, most megint elment a kedvem mindentől, picsábamár.)

Molly írta...

egyetértek, szerintem is fontos a lábujj (de azért az orrnál nem fontosabb), péterannáé szörnyen randa volt, főleg mert össze-vissza libegtek az ujjak. itt van egy csomó féle, csemegézzetek, nekem nincs erőm átnézni:

https://www.google.com/search?gcx=w&q=beautiful+toes&um=1&ie=UTF-8&hl=hu&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Fk_NT5qwOrOr2AWHx5HiAg&biw=1400&bih=935&sei=H0_NT57tC8is2gWTk4W4Ag

sajtosbrokkoli írta...

Betegek, vagytok, de a "csemegézzetek" a legdurvább! :)
Kösz csajok, ma először nevetek.

aklübisz írta...

Most rákerestem megint, még mindig nem értem. hosszú, göcsörtös, de ápolt meg minden.
há így született, dugdosná mee más? :)

(nem az ujjakra lábujjakra abszolut nincs ilyen tikkem, úgyhogy nem tudlak megérteni. de ha mondjuk kedvelném őt - ahogy nem- és hallanám csámcsogva enni, akkor bizti én is kiseretnék belőle)

lucita írta...

A tyukszem az ápolt?! Ne mondd mar!

aklübisz írta...

ellent kell mondjak, azok a büngyöszkék nem tyúkszemek. a tyúkszem az gecire fáj, ha valakinek ennyi tyúkszeme lenne, akkor az már amputációért kiáltana.

ezek csak simán lábujjgöcsörtök. szerintem kábé korral jár, tökre genetikus, kábé ugyanaz mint a szívrohamra való hajlam. ez ellen annyit lehet tenni, mint a buziság ellen. dugdosni hogy ne lássák.

sniccer írta...

Életmód függvénye is lehet egy láb; Péter Anna motoros csaj, és pl. sebességet lábbal kell váltani, gondolom, ez (meg a motoros csizma) előbb-utóbb csak hagy látható nyomot, mint ahogy azoknak is van egy pukli a középső ujjukon, akik sokat írnak kézzel.
Engem nem zavarna, úgy jó nő ahogy van.

aklübisz írta...

Nekem három év kizárólagos doktormártensz viselete örökre eltüntette a kislábujjamról a körmöt, plusz húzott bele konkrét ÉLT

lucita írta...

Ha kozben csizma lenne rajta, en is kurnam, de igy?!