2012. június 30., szombat

Hivatalosan is megkezdődött a nyaralásunk, itt vannak a szüleim meg a nagyim.
(rajtuk próbáltam ki a fotómasinát, és ideszórok nektek egy csomó képet, nézegessétek)

 a gyönyörű mamikám




 wm a háttérben a mazsolákat szedegeti ki a tortából.


 eszmecsere




 nyugi




Ezek meg itt egyéb képek, nem csináltam velük semmit, eddig ilyesmiket fedezgettünk fel rajta. Mondjuk ami nagyon elszomorít az az, hogy rengeteg mindenről amit eddig tehetségnek vagy ötletességnek véltem, már megint csak kiderült hogy pénzkérdés.  Ha van pénzed jó apparátra, akkor semmi nem állhat utadba.

Az ágyba is muszáj volt magammal vinni 





és persze az örök modell sem maradhat le az első száz fotóról.




ezek meg már tényleg csak random kattintások (a legeslegelső öt fotóhoz nyúltam csupán hozzá, ott is csak a vágáson javítottam)

mondom, nem lehet a géppel szar fotót készíteni.




ez a két kép ugyanazzal a beállítással, két perc különbséggel készült, két szomszéd épület. az időjárást figyeljétek .



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szuper géped van,csodálatosak a képek!Köszönöm:))Puszi:M

aklübisz írta...

:) Rád gondoltam mikor eldöntöttem hogy több családosat felteszek, gondoltam hogy értékelnéd a Ricsi képeket, meg más szemmel nézel most már mindent, hogy ismerős a környék :) Puszika

Névtelen írta...

Drága vagy:)))