2012. április 20., péntek




Cica cica. kakis seggű büdi cica. kövér cica hisztis cica. terrorcica gyilokcica. picicica cukicica


 Amúgy meg, örülök hogy ma tehettem valamit politikaügyben, nem csak a hőbörgés meg a rinyálás. Remélem hogy ez csak az előjáték volt, nagyon remélem. Erősek vagyunk.
 Ez a legnehezebb, hogy mit lehet tenni, mit tehetek én az országért ahol születtem? Főleg külföldről?
Semmit. Összegyűjteni a pénzt és a szavazásra hazajönni.

Viszont ezt az érdekeset olvastam: "Vártam hogy valaki csináljon valamit végre.Aztán rájöttem én is valaki vagyok."

 Az idegenbeszakadtság legnehezebb pillanatain az internet segítségével lehet átlépni. Szkájp nélkül, blog nélkül mit tudnának rólunk a szüleink, és vicaverza? Havi egy levél? Telefon?
 És akkor mit hallok ma? Internetadó. Ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy a fidesz le akar tiltani arról, hogy a szüleimmel beszélgessek. Mert könnyen meglehet, hogy nem lesz rá pénzük. Nincs rajtuk több lehúzható bőr.

Egyre kétségbeejtőbb a helyzet.

A tiltakozás pedig láthatatlan, mert kit érdekel ha lájkolok a fészbukon minden felháborodott csoportot, minden politizáló reppert, minden szennyeskiteregetést? Úgy van. Senkit.

Viszont egy politikai párt oldalának a lecsapatása azért valami. Az látszik. Az valódi üzenet. Bár nemigen hiszem, hogy megértik akiknek szól.
De ha kell, ott leszek amikor elmagyarázzák.Elmagyarázzuk.

Nincsenek megjegyzések: