2011. november 20., vasárnap

eddiksön

lassan két éve hogy abbahagytam a dohányzást, sokszor úgy gondolom, hogy már megtehetném, hogy újra megkóstoljam. főleg, hogy a fű-szívás sem dobogtatta meg a dohányos szívemet, nem volt különösebb csábítás. szóval fel voltam készülve, hogy minőségi alkalom adódtán fel fogom eleveníteni régi szenvedélyemet.
egészen mostanáig.
vannak ismerősem, hasonló cipőben, évek óta "tiszták", aztán szocializálódás okán újra elkezdték, csak különleges alkalmakkor persze, és kizárólag minőségi dohányt; pont ahogy én elképzeltem, milyen lesz majd ha újra cigarettához nyúlok.
mára már napi öt-hat szálnál tartanak, és bár ők nem veszik észre, apró undorító dohányos szokások is kezdenek visszatérni. ha rákérdezek hogy akkor ti most újra, akkor , áá nem nem ! -legyintés

bár élvezem a füstjük illatát (tényleg faint a dohány), eléggé rémisztő ezt nézni,

szóval felírtam magamnak kis címkére, különleges alkalmakkor SEM.

Nincsenek megjegyzések: