2011. október 19., szerda

helyzet

mennek a napok villámgyorsan. egyformák mind, de ez most nem panasz. lassan belecsúsztunk az őszbe, gyönyörű, a kedvencem. illatos színes, hőmérsékletes.
pedig lenne miről írnom, de a munkahét ledarálja az időm, mire hazaérek már nincs erőm. mindenesetre ha kíváncsiak lennétek, a meló klassz, élvezem csak oda meg a vissza jutni gyilok, de cserébe elkezdtem kötni a buszon. és mivel merek nagyot álmodni, egy pulcsival kezdtem

pedig mesélhettem volna arról, hogy aklüke és wéemke hogyan úszott először a tengerben életükben, októberben angliában, meg egy csomó mindenről amit elfelejtettem.
a cicáról is mesélhetnék. a cica klassz. szeretjük a cicát.

cserébe mesélek akkor az álmaimról amik most már tényleg teljesen elfurcsultak. szóval a leszbiánus liezon hermonigréndzsörrel az még hagyján,
a hatalmas döglegyek amik halott kolibriket szednek ki a ruhásszekrényemből, hogy a lámpa körül repkedve széttépkedik meg megeszik, ez talán megmagyarázható azzal, hogy itt lenne az ideje elpakolni a ruhákat.
tegnap egy nagyon elegáns és nagyon öreg nénit találtam valami mocskos utcasarkon összeesve. odamentem hozzá megkérdezni, hgy segíthetek-é az emberek észre se vették, nem értette, rájöttem, hogy ángolul kéne talán. megkérdeztem úgy is, intett hogy hajoljak oda. elkapta a kezem, lehúzott magához, teljesen oda kellett feküdnöm mellé a porba, átölteltem, a kezem a feje alá raktam, erre ő azt mondta, hogy mindig nagyon szerettem ella fitzgeraldot hallgatni, és meghalt. nem volt rossz érzés egyáltalán, valahogy kitüntetettnek éreztem magam, most nagyon sokat fogok ellát hallgatni én is.


most pedig olyan téma jön amit tizennyolc éven aluliaknak, és ötven éven fölülieknek nem ajánlok.
pontosabban olyan tiniknek nem, akiknem még sose dobott fel a böngészőjük erotikus tartalmat, és a prűd idősebbeknek. a többi maradhat.

 ezt nagyon rühellem:
fáradt vagy, szemmel láthatóan mondjuk, és valaki ezzel ez eltéveszthetetlen tenyérbemászó hangon elénekli hogy "naaa, mit csináltál az éjjel?" - kacsint kacsint.
annyira de annyira szeretnék egyszer egy ilyen szmébe nézni, és teljesen nyugodt hangon azt mondani, hogy "tegnap éjjel órákon keresztül basztunk mint a nyulak. seggbe is, és a végén lenyeltem"., majd visszafordulni oda amit addig csináltam, ezt edd meg, te főzted.
ennyit kell mostanság tudni rólam.

itt az ősz , szeretem

3 megjegyzés:

Latalante írta...

Hello.
nincs semmi jogom birálni, mert én sem vagyok különb DE.
Undoritó vagy. Fogalmam sincs mit eszik rajtad a pasid és remélem nem is fogom megtudni soha.
DE. Hogy Romhányit idézzem: rútak közt legszebb az ocsmány. Gratulálok.
Üdv
LA

aklübisz írta...

hello,
valószínűleg a mély torkomat, másra én sem tudnék tippelni.
főleg hogy, képzeld, nem csak modortalan vagyok és csúnya, de egy csomószor véletlenül fingok is.

szerencsére ő is egy féreg.

így megy ez, elvagyunk mi okádékok kettecsként.

remélem veled is minden okés.
:)

Névtelen írta...

jeee