2011. szeptember 25., vasárnap

20-ish

na itt vannak a képek a múlt heti játszódásainkról, szerintem ölég klasszul sikerültek. mondjuk nem teljesen huszas évek, de nekem sem teljesen odaillőek a vonásaim.

na, kezdjük a - szerintem- legkevésbé jól sikerültekkel






szerettem volna valahogy elkapni azt a bizonyos flapper-kinézetet, a hajam túl hosszú ahhoz hogy komoly karizom-görcsök nélkül hiteles legyen a frizu. pedig még marcell-hullámmal is próbálkoztam. két percig.





elvileg mindet fekete fehérre terveztük, de a szobánk színei túl menők, de ezeken már kezdek elfogadhatóan kinézni, három portré






ágyon cédáskodás:






ezek pedig már a fotózás vége felé készültek, mikor már mindkettőnk kedve elment az egésztől, mert a masina kis nézőkéjén nem volttak túl ígéretesek a képek, én spec reménykedtem, hogy ezzel a szettel mentek párat. (innen is csók annak a bokszos barátnőnek, akitől ajándékba kaptam)




hát ennyi volt, csókjaink.

3 megjegyzés:

wangmo írta...

A hetedik a tökéletes, és a korhű. Már-már azt hittem, a saját nagymamámat látom ifjan. :)

... írta...

nagyon jók lettek! gratula

lucita írta...

nekem az ágyon cédáskodás is bejön. :)

(veremid) - ez mókás.