2011. szeptember 28., szerda

bringa

az van hogy egy olyan két hete találtam egy bringát. valaki otthagyta az enyém mellett lezáratlanul, koraeste, lopásveszélyes helyen, legyakva. vártam kicsit, telefonos segítséget kértem és elhoztam. igazából nem is lehetett ráülni annyira szét lett szegény gyepálva

amúgy közepes méretű női bringa, lila, pözsó. ez két nappal azután, hogy mélyről jövő sóhajokat eregettem a pözsóbringabolt kirakata előtt. az alkatrészek csillivillik rajta, megmenthető.

persze tolvaj nem vagyok, a lelkiismeretem megnyugtatása végett másnapra írtam egy cetlit, hogy elvittem, hogy meggyógyítsam, és otthont adjak neki, de ha a gazdája vagy, és le tudod írni, akkor visszaadom jelentkezz + ímélcím és másnap fóliába raktam és a biciklitárolóra kapcsoztam, még mindig ott van.

ma kaptam egy levelet egy idegentől, hogy köszi, nem az övé a bicaj, de szerinte cuki ember lehetek, mert újrafelhasznosítok, meg mert üzenetet hagyok hátra, és hogy reméli hogy megtarthatom a bringát, csókjai.

jó dolgok ezek feleim

1 megjegyzés:

wangmo írta...

teccikkkkk :)