2011. augusztus 8., hétfő

dologtalan hétköznap

ma megvolt az első sikertelen interjúm. különösebben nem bánkódok,mert emiatt a munka miatt három nap alatt megtanultam az excelt erős alapfokon, gátlástalanul be merem mostantól rakni az önéletrajzomba.

szóval ha tudsz egy icipicit angolul, és nagyon hirtelen meg kell tanulnod ezt a remek offisz csomagot, akkor ajánlom figyelmedbe ezt az oktató sorozatot:

http://www.youtube.com/user/MotionTraining#p/u/30/8L1OVkw2ZQ8

a srác érthető, tömör, okos, és szekszi a hangja. huszonkét tízperces lecke, és olyanokat tudok magabiztosan, hogy countif, rept,  meg =sum(, meg hogy minden dátumnak van szám megfelelője, meg olyan táblázatot csináltam gyakorlásként, ahol egytől kilencig a pisi, tizenegytől húszig a kaki szó villog, a tíznél meg a pukk.
nem nagy szám, de ahhoz képest hogy egy hete zéró volt az excel tudásom elég fain


és a héten elkezdte felpakolni az acces leckéket is, érdemes a feliratkozás.


ennyit szerettem volna mesélni, meg azt, hogy ma egy teljesen vadiúj felszerelésben mentem munkát keresni, ez a felszerelés egy éve állt a szekrényemben, csittifitti belefogytam juhéj!


Nincsenek megjegyzések: