2011. február 8., kedd

farmville

kertészkedés. gyönyörű kertünk van, és itt a tavasz. szóval elkezdődött a földtúrás. az eleje mármint. és ezeket meg is kell mutogatni.

de mielőtt bármit is mutogatnék itt van egy pár kép, amivel még télről tartoztam, a kert havasan:
ugyanaznap reggel wm

aztán a nap is kisütött:


persze azóta ezerrel kitavaszodott. a kertünkben éledeznek a növények, iszonyú kíváncsiak vagyunk, hogy mi lesz itt. tervezgetünk is vadul, már amennyire lehet, a lehetőségeink elég korlátozottak, mert itt egy teljes díszkert van kialakítva. szóval a haszonkertészkedésre nincs helyünk. sebajtóbiás. az üvegházat ráhagyom a hugomékra (mostantól legyenek ők ár.) termelnek majd lecsót, később lesznek képek arról is, de!

szombaton elmentünk sárkányt eregetni, de lefele fújt a meleg szél, szóval ugráltunk kicsit a bokáig érő sárban, aztán bevásároltunk. magokból. mert hosszú hosszú évek óta boszorkánynak akartam magam képzelni, és majd most. tizenkét fajta fűszer, plusz egy - két gyógyvirág. nagy a boldogság most gyerekek, lágy, halványzöld vizet ereszt nekem wm az esőgyűjtő hordóból, locsolok, sarazok, magot ültetek, gyönyörű szombat vasárnap volt ez, én túrtam, wm pedig körbefotózott

sok törpénk van, igen, és sose gondoltam volna, hogy valaha leírom ezt, de a törpék jól néznek ki.



rémfalu, szerelmetespárral a háttérben:

munkaasztal:



minden gondosan felcímkézve, a tárkonytól a metélőhangyáig:

nagy-nagy örömmel tölt el a munka:


erre a képre pedig tessék rákattintani, mert óriási, és érdekes:

öröm kertészkedés tapsi hipp hopp jajdejó jejdejó, és még nem is meséltem a gombáról ami nevelgetek,meg a szamócáimról, meg

4 megjegyzés:

lucita írta...

figyelj, nagyon irigy vagyok.

aklübisz írta...

na végre, ezért csinálom

lucita írta...

(kiss)

aklübisz írta...

:) x

(de neked meg van macskád, szóval egál)