2011. január 21., péntek

az testmuzgásró

szóval szeptemberben abbahagytam az úszást, mert fain fülgyulladást kaptam, fülgyertyásat forrósósat. utána megjött, utána megfáztam, utána hideg volt,aztán megint megjött, utána költöztünk, utána karácsony,aztán megint megjött utána újév, de már nem tudtam tovább halogatni, mert a hátam szólt hogy ez így nem oké, szóval elindultam, ez három hétig tartott, és szombaton elmentem úszni.
tudtam hogy iszonyú rossz lesz, emrt már két hét kihagyás után is az szokott lenni, de ehelyett nagyon jó volt, a napi egy óra bringázás szinten tartott, nem haltam meg a medencében, és ami azt illeti, tovább bírtam egy levegővel a víz alatt, mint eddig bármikor, a tüdőm valószínűleg nagy gyorsasággal tisztul.
nagyon klassz volt, boldog voltam utána

szerdán pedig tollasozni voltam, hónapok óta tervezgetjük ezt egy kolleganőmmel, hogy de jó lenne, ő egy évvel ezelőttig rendszeresen, én pedig tíz éves korom óta nem játszottam, de úgy gondoltuk hogy majd sokat nevetünk. kaptam tőle ütőt, munka után mentünk, a munkahelytől két percre van egy tornaterem, lehet tollaspályát bérelni, occsóé. elkezdtünk játszani, és hirtelen letelt az egy óra vihogva rohangásztuk végig az egészet, és faintosan tudok tollasozni, mindkét kezemmel. azonnal lefoglaltuk jövő hétre is, lehet hogy szokás lesz belőle. csatakosra izzadtam, a karomban oyan izomáz van, hogy egy teásbögrét nem tudok felemelni.
a testmozgás boldoggá tesz, ezen nagyon meg vagyok lepődve, én mindezidáig azt hittem hogy ez szar.

persze nincsenek illúzióim, én sose fogyok le, viszont egy nagyon fitt és erős dagi leszek, aki bárkit lecsap aki lekövérezni

4 megjegyzés:

Eliza írta...

Már nekem sincsenek illúzióim a fogyást illetően, de mozogni, fittnek lenni akkoris kurvajó.:D

norinf

sniccer írta...

ne idegesítsetek már, miért ne lehetne lefogyni?

lucita írta...

kérdi az, akinek életében ilyen gondjai nem voltak. :D

comet

Eliza írta...

Ja roto, neked szerencsés alkatod van, ölni tudnék ilyenért.:)

Na amúgy ismerek sok olyat, aki anorexiásra fogyott, de mivel nem ez az alapalkata, szépen visszapárnásodott. Evvan. Ha Aklünek semmi baja, márpedig szerintem semmi, mert lelkileg is oké teljesen, 105 évig él majd. :)

Én meg nem, de nem a súlyfeleslegem miatt, de azért leszek én még anorexiás, hogy mindenki azt mondogassa, hogy "úristen, hogy néázel ki?! Kilátszik a gerinced, a térded mint két golyó, az arcod mint egy múmiáé, hajad nem hullott ki? Jah, hogy ez paróka?!" Höhö

iness