2010. december 4., szombat

géfaj egy





kollegák: blablablablabla negatív negatív blabla rossz blabla
aklüke: áá az mind nem fontos, ne mérgeskedjetek miatta, hallottátok, hogy új életforma van?
kollegák: nem, mi az?
aklüke(okosan, magabiztosan magyarázva): hát, blabla, hat elem, bla bla, foszfor, bla, kalifornia, náza, blabla, minden élőlény a földön, blabla, élienek, blablabla, arzén, blabla déenes.
kollegák: nahááát
aklüke:ugye?!
indiaiférfikollega: és te ezt honnan tudod amúgy? a bíbíszíből?
aklüke(magától értetődő, mégis laza, szinte nemtörődöm hangsúllyal): a náza oldaláról.

álljunk itt meg egy pillanatra.

a náza oldaláról. olyan ez a mondat, mint egy színes csillogós üveggolyó, behajítva a tér közepébe, az idő megáll, mi pedig kényelmesen körbesétálhatjuk.

a lengyel lányok visszafordulnak a monitorukhoz, elfoglaltságot mímelnek, de a szemük nem fókuszál, az informácíót próbálják feldolgozni, amit épp most kaptak.
az indiai férfi leplezetlen csodálattal bámul.

több minden szalad végig az agyamon, hogy mekkora szerencse,hogy wm időben szólt, hogy a náza milyen bejelentésre készült, az indekszen olvasta, izgatott és boldog volt, és magyar idő szerint nyolckor izgatottan várta a híreket, igentényleg jajdejó, én elolvastam az indekszen, majd a linkre kattintva megnyílt a náza is, belenéztem, más gépén, töltsem le a hiányzó plágint, jó akkor videón nem nézzünk,
meg hogy milyen jót fogok én még ezen a szituáción nevetni,


indiaiférfi: és akkor te... szóval... te, te így rendszeresen jársz fel a náza oldalára?


természetesen elmagyaráztam, hogy nem, bár nagy volt a kísértés, hogy ebben a hitben hagyjam őket.

most megyek elrakom a náza oldalát a kedvencek közé

1 megjegyzés:

Lez írta...

Nekem is ott van, mondjuk én bele vagyok zúgva az űrsiklóba. Szóval szerintem tök normális a náza oldalára járni naponta.