2010. december 19., vasárnap

betegek vagyunk.

ez az első betegségem mióta abbahagytam a dohányzást, egész elfelejtettem milyen szar köhögni.
most már elegem is van ebből, lázas izzadós köhögős szar, szar szar. utálok beteg lenni. izomláza van a hasfalamnak. meg a tüdőmnek.

de annak nagyon örülök hogy nem cigizek többé azért összehasonlíthatalanul más így.

nem igazán tudok miről írkálni. jó lenne most egészségesnek lenni, végre mi is behavazódtunk, szerettem volna szánkózni menni.ilyesmi a környékünk:



wm csinált egy csomó apró képet a lényekről akik az udvarunkban laknak, majd egyszer megmutatjuk őket.

meg van házifeladatom is, lista a télapónak:

szóval lécci télapó, hozzál:

egy új tüdőt, meg egy új derekat, köszi. szeretnék még.
halászlevet, habkarikát. aztán, hozzál annyi pénzt, hogy tudjak ajándékokat venni a szeretteimnek. jó lenne egy fekete luk a ruhásszekrényemben is, mert nincs egy göncöm se, de az sose fér el. egy macskát is hozzál még, kicsit. meg egy új munkahelyet, mert ezt se szeretem.
más nem jut eszembe, pedig volt itt az eszemben egy jókora lista, miknek örülnék még.

itt lehet jó karácsonyi zenéket hallgatni:
http://somafm.com/play/christmas

persze ez itt most nem panaszáradat volt, mert betegnek lenni annyira nem rossz, meleg kamillateát csinál nekem wm, gofrit eszem lekvárral, ágyban maradok napokig, és a rémkoppantót olvasom.

a furcsa műanyag elemekből álló golyócsúszdaépítőjátékból karácsonyfát építek,

a szomszédok meg kollegák jókívánságos lapjait a kandallópárkányra teszem a mézesalácsház mellé.

a mézeskalácsház:



megsütöttem egy óriási adagot, azt láthattátok a másik blogon, kidíszítettem őket, és másnapra az összes színes díszítés benarancssárgult. a guta ütött meg tőle, úgyhogy ez itt a második adag. fehér. járt utat.

most elfáradtam. az írásban, mennem kell játszani. meg tejbegrízt főzni.

1 megjegyzés:

... írta...

Szuperédes a mézeskalácsház. Lennék Juliska ;)

Jobbulást!