2010. november 8., hétfő

sportos

saját magam hőse vagyok, nap mint nap.

reggel arra ébredek, hogy az ablakunkat ütemesen verik a mellette álló fa lecsupaszodott ágai. ütemre. a vihar ütemére.

felülök, kár arra a tíz percre visszadőlni, attól csak rosszabb lesz. nem fázok, belehelltük a kis szobát, bár a kopogtatásra kiráz a hideg.

tudom hogy most húsz perc tekerés vár rám a sötétben hidegben szélben. más lehetőség bejutni a melóba -innen- nincsen .azon gondolkodom mit vegyek fel. de legalább nem esik.

p pt pt pt ptptptptptptptptptptptpt

jóóuvan, nevetek fel, így az igazi, wm hörög egyet álmában, odabújok, megszaglászom. eszembe jut, hogy azt álmodtam, hogy kifordult a szeme, és a hülyéje nem ment el vele orvoshoz.

felöltözök, pólópulcsikabátcipő, a hűtőből előkapom a tegnap készített szendvicset (ezt később megpuszilom evés közben, olyan fini)

összepakol, világítós bokaszorító, fényvisszaverős szíjak, sapka (holakesztyű)

esik, fúj, csúszik a macskakő, avarcsapdák, útonátszaladórókák

...

szeretem a munkahelyemet, mert száraz meleg világos. teát főzök, átöltözök csinibe.


szeretek bringázni, megérkezek és én vagyok a vasember.

Nincsenek megjegyzések: