2010. október 17., vasárnap

dekszter

egyébként ezen a héten történt más fontos dolog is, nem csak a melós,
véletenül megnéztem a teljes első évadot a dekszterből másfélszer.

igen, lehet váózni,
mert nemhogy nincs tévénk, de azon is csak animálplenetet nézünk,

de letölteni se töltünk le ilyesmiket, filmet se nagyon, moziba se járunk, nem köt le, ennyi.

ami sorozatot az elmúlt mondjuk öt évben láttam: a tűzvonalban első évad, vaczak szálló teljes, meg a coupling (amit mindenkinek ajánlok, ez olyan mint a jóbarátok csak vicces). és pont. ja meg egy pár angolkák.
kompjúter széjz náááááááá

dekszterről sejtettem hogy tetszhetne, de annyira nem mozgatott.

a zenéje eszméletlen jó, ezt tudtam, ez elmúlt egy évben meghallgattam párszor.

aztán hétfőn unalmamban, hiszen nem történik semmi és nincs erőm munkát keresni, megnéztem az első részt jútúbon, meg a másodikat, aztán rájöttem, hogy biztos vannak olyan oldalak a zinterneten, ahol ilyeneket egybe is lehet, felkutattam, és néztem tovább, aztán kedden is, hármasával, négyesével

wmnek azt hazudtam hogy csak egyet, mert idegbajt kapna, hogy nem munkakeresek,

és függő lettem teljesen, hát mennyire eszméletlen jó már ez a sorozat, milyen vicces, és izgalmas, mennyi csavar van benne, milyen jóképű a színész, ésatöbbi ésatöbbi.
wm csúfol miatta, és azt mondja, ezt a sorozatot dekszter vaószínűleg nem nézné, de nem érdekel, még álmodtam is vele; megmentett valamitől, (bár szekszelni egy volt kollegámmal szekszeltem utána)

gondolkodtam rajta, és rájöttem, a fő oka az élvezetnek az lehetett, hogy a zenét töviről hegyire ismertem, nagyon klassz volt így nézni, ahogy a dalok más értelmet nyertek mint amit eddig adtam nekik.

de a legnagyobb sokk, a vége felé jött, amikor meghallottam ezt a dalt:



szóval ez valahogy lemaradt a "hivatalos" száundtrekkemről, fogalmam sem volt hogy van köze a dekszterhez,

valamikor a kilencvenes évek végén (bruhaha) találtam egy kazettát a teszkós kilencvenkilenc forintos kosárban, azon volt ez, fú de rongyosra hallgattam.
próbáltam beszívni a szar, levelesmagos alvégi hómméd fűből miközben ríttam a zákos után. meg milyen büszke voltam, hogy milyen jó fogás, fiatalság bolondság,

szóval teljesen meg is feledkeztem erről, nagyon megörültem.

valószínűleg megnézem a többi évadot is, tegnap pedig meghallgattuk az endivilliemsz összest véemmel.

a világ kerek.

3 megjegyzés:

luca írta...

isten hozott! :D

jusse

Gingkobiloba írta...

Amennyit láttam eddig belőle, nekem is nagyon bejövős! :P Majd egyszer letöltöm és jóóól végignézem. :)

mettion

aklübisz írta...

lehet ez egy ordashiba, katt a linkre, itt nézem. egyszerre csak másfelet enged, ami idegölő, legalább nem kell se jútúbon összevadászni, s letöltéssel vacakolni

http://www.cucirca.com