2010. szeptember 19., vasárnap

mijaú

tiszta szívből irígylem lucáékat mostan, rohagggyatok meg!

12 megjegyzés:

Lez írta...

Drága vagy. Mi is szeretünk :)

exiessi

luca írta...

lehet, hogy a rotóék már el sem jönnek a házavatóra. :)

jobonts

Molly Bloom írta...

dehát nektek mér nincs cicátok? az olasz főbérlőnk nem tudott a macskáról, pedig két évig laktunk a lakásában...

aklübisz írta...

nem akarunk cicát lakásba, falusi lány vagyok, és nem láttam még lakáscicát, el se tudom képzelni, hogy kert nélkül hogy érezhetik jól magukat. meg hogy lehet elég élettere neki is nekünk is.

persze tudom, hogy lehet ez, meg jó nekik, csak nem ehhez szoktam. pedig dekurvajó lenne, jaj. jaj.

sebaj októberben költözünk, kertesbe, szerintem legkésőbb tavasszal már nekünk is lesz.

nagyon várom

kell a macska.

aklü

lucita írta...

a macska nálunk is kerti lesz, már szoktatom.
tegnap egészen 3 lépésre eltávolodott a teraszajtótól, de aztán megijedt egy madártól és fülét lesunyva bevágtatott az ágyneműtartóba. a madár pedig a röhögésemtől rebbent el.

hlesions

Molly Bloom írta...

hát, én meg nagyon városi lány vagyok, kerti macska az nem kell: az nem olyan ragaszkodó, egeret rak a párnádra kedvességből, levadássza az alvó madarakat a fáról és egyáltalán...jó, tudom, a cica elvileg boldogabb a kertben, dehát gondolni kell az önző macskatartóra is...a macska csak legyen szépen otthon és szeressen

lucita írta...

aposom cicaja - aki az enyém volt régen -hatalmas patkanyokat visz haza, a nappali közepén teszi le, altalaban fej nélkül. ez annyira kúl!
a macska végülis vadallat, még ha épp csendben lépked is mellettünk. :)

aklübisz írta...

én a kettő között akarok valami megoldást. kábé hogy kimenjen szarni, okádni, legelni, vadászni, aztán bejöjjön szeretgetni zsarolni zabálni idegesíteni szórakoztatni.

amikor ideköltöztünk az első albérletünknél volt vaami szomszéd macska, aki megkedvelt minket, minden nap ugyanakkor jött, eltöltött velünk fél órát, aztán elvonult. az jó volt, csak egyrészt kevés, másrészt a lakótársak nagyon nem díjazták.

nem baj, nemsoká.

Molly Bloom írta...

ja, persze, a vadállatság nagyon kúl...a national geographicon

luca írta...

ühüm. nem is értem, miért nem kutyát tartasz...

Molly Bloom írta...

mert a macska izgalmasabb és szebb állat. de ehhez nem kell neki patkány...

Molly írta...

(ja, meg még egy fontos macskaerény: a macska született bohóc)