2010. július 10., szombat

mjúzik

ma a melóhelyemnél a téren ezek a srácok utcazenéltek.
kicsit tánciztam műszak előtt. meg tapsiztam is, meg hujogattam.
utánam is kiabáltak mikor elmentem hogy köszi meg hajrá hollandia (narancssérga trikóban meg szoknyában voltam) én meg vissza, hogy hajrá magyarország

áj láv brisztol

(három percnél kezdődik az igazi móka)



amúgy érdemes kicsit beléjük merülni, mert vannak bizony pedálok, amiket nem félnek használni, meg néha kicsit bítbokszolnak, és viccesek is nagyon.

az überspermába, amit majd a biológusok raknak össze nekem, az övékéből is kerühet egy icipici

na még egy ráadás, a filmrajongóknak:

3 megjegyzés:

kisstm írta...

Ezek a hangszerek átlátszóak, vagy nincs testük?

aklübisz írta...

nincs testük, csak valami fémváz, elektromos hegedűk

Lez írta...

Nagyon jók!!!

Az a nagybőgő egyszerűen csodás. Nekem kell egy olyan otthonra, hogy minden nap nézhessem.

Briztl rulez :)