2010. július 4., vasárnap

.kellemes muzsika, indítsátok el élvezzétek egy picit:



jó mi? akkor most már olvashattok tovább

a tévézés korlátok közé volt szorítva nálunk, az első este tíz után végződő filmet a nyolcadikos ballagásom után nézhettem meg legálisan
(bár az ajtóból azért leskelődtem amikor nem vették észre így történhet meg, hogy számomra a filmtörténet leghorrorisztikusab pillanata a kéklagúnában van, és hogy a radírfejtmeg már tízévesen láttam)
szóval az első nagyfilmem, ami miatt nem vettem részt a banketten sem, a cápa volt, eszméletlen máig a kedvenceim közé tartozik, tirárirááá tá tá tá tá tá tá tá tá tiráriráááááá,
persze videónk nem volt, soha,sohasoha ezért maradtam le a bankettről, mondjuk sikoltozva röhögtem, amikor most nyáron megláttam a nappaliban, hosszú,

john williams még így is nagyon kassz azért. okos ember tiszta forrásból merít



egyébként érdemes az egészet végighallgatni, van benne kis sztárvórsz, kis indiánadzsonsz, érdekes, ennyit akartam, köszöntem

Nincsenek megjegyzések: