2010. április 2., péntek

a padló alól

feszület-csatos kígyóbőr táska. (mármint nem kereszt, hanem jézusos)
polgárpukkasztás mi? húsvét alkalmából.
én speciel olyat akarok, aminek a csatján egy pedofil jelenet van, szerintem az sokkal menőbb, kirívóbb mint egy merevgörcs miatt megfulladt férfi szobra.
a kissrác könnye meg lehet mondjuk egy svarovszki kristály, igaz?

"a filmtörténet hat legszexibb jézusa" ezzel, ilyenkor viccelődni, persze hát nincs semmi humorérzéked?
jaa
értem értem én a viccet. persze. én meg sorba rakom, hogy a tetvetlenítőből kijött brigád képén kinek a legnagyobb a himbilimbije. viccből



sokszor gondolkodtam azon hogy miért ez az egyetlen vallás, amivel, nemhogy nemszép, de kifejezetten sikkes gúnyolódni, bárhol, bármikor.
és nem is a vallás, mert az esetleg még meg is érdemli, de a hit, egyes emberek meggyőződése, a kicsiké, a tisztáké, miért nem érdemel minimális tisztelet?
ők egy csoport,nem ártanak senkinek. buzizol, cigányozol, akkor szar vagy, zsidózol még inkább.


és ezt megkapod simán egy csomó magát teljesen felvilágosult szellemnek tartó arctól is
ilyenkor a bennem élő liberális mindig meghal egy kicsit

a buzik mind gyerekeket molesztálnak, és écet terjesztenek
a cigányok mind tolvajok és gyilkosok
a zsidók mind véres történeteket találnak ki a nagyszüleikről, hogy pénzt kovácsolhassanak belőle
aki kipróbálja a füvet az mind herointól fog meghalni

a papok mindig pedofilok
, az apácák mindig frigidek,
a hívők mindig birkák,

ugye érzed a kettő közötti különbséget? igen? hát ez kurva nagy baj



amúgy meg a történelem mindig ismétli önmagát.
és harmadnapra feltámad

Nincsenek megjegyzések: