2010. február 28., vasárnap

mérges lány*

kicsit lobbanékonyabb vagyok, az igaz. bár nem tudom, hogy a való életben is, vagy csak a drámaian haldokló laptopommal, (szóval egyelőre azt sem tudom eldönteni, hogy cigihiány vagy ennyire sokkal rosszabb a géphelyzet) de a hétvége folyamán szerintem többtucatszor vonyítottam a képernyőbe, hogy miakúúrvaanyádvan

holnap újrarakja wm, és utána kiderül

mondjuk ez érdekes, mert wm szokott így viselkedni tárgyakkal, csapkod, ordítozik, hergeli magát a gutaütésbe, és nem is lehet lenyugtatni, nagyon utálom az ilyen rohamait, amikor mondjuk teljes erőből nyomogatja a kikapcsológombot, vgay csapkodja a klaviatúrát, nem fogja fel, hogy attól nem lesz jobb sőt, de most legalább megtudja, milyen érzés volt eddig nekem, mert marokra fogom az egeret, és ütemesen verem vele az asztallapot,
kineveti magát bennem

egyébként pedig ezt azért osztottam meg veletek, mert más oldal nem jön be, aludni meg még nem lehet, wmre várok, hogy fogat mosson, és lefeküdjön, de ez addig nem történik meg, amíg ki nem hűl a "neocitrán"ja annyira hogy megihassa, de forrróóóóó
beteg, szortyog, köhög, és nagyon keményen fog horkolni.

kár hogy holnapra meggyógyul, szeretem ápolgatni, cuki, és meleg


*korom és testalkatom alapján inkább dühös asszony

3 megjegyzés:

sniccer írta...

Én is török-zúzok, és Kinga is utálja.
Jobb nem lesz, persze, de valamin le kell vezetni a dühöt.

aklübisz írta...

hülyeség, mert előbutóbb eltörik.

ki kéne valami mást taálni

Unknown írta...

Óóóó! Igen! Akár csak én! Amikor se a Chrome-on se a Firefox-on nem bír futni a farmom, és percekig nem történik semmi. És csak várok, és várok. És 3 órát vesz igénybe egy fél órás tevékenység. És rángatom az egeret és csapkodom is kicsit. Hátha...És az összeszorított fogaimon át szűrve sziszegek szitkokat. Örülök hogy tudom hogy tudjátok mit érzek, és most már ti is tudjátok hogy tudom...:D Hát igen. Ma is voltak ilyen jellegű gondjaim. :)