2010. január 24., vasárnap

ma megint bemásoltam egy csomót a régi naplómból, már csak egy évnyi temés van hátra, és autána végleg búcsút intek a boxnak

mindenesetre most a saját naplómban is ellenőrzőszó van.

cigiügyileg:

fél 10-10 körül szoktm az első cigit elszívni általában, akkor vettem be az első tabit, és meglepően hatásos volt, elmulasztotta a rángást a karomban seccperc.

aztán délben a következő,

aztán meló után sétáltunk wmmel, ezer éve már nem, de gyönyörű volt az idő, felmentünk a kebottávörbe, sajnáltam, hogy nem hoztuk ki a távcsövet, meg is mondtam neki, erre nevetett és azt mondta, hogy várta mikor jut eszembe, és előkotorta a zsebéből, énekesmadarakat néztünk, meg ciccegtünk a mókusoknak, akik odaszaladtak kajáért, és kinevettem őket mikor az üres ujjamat szagolgatták,

utána hazamentünk, és elszívtam egy újabb tablettát, főztem, kajáltunk, és aztán megengedtem magamnak egy igazi cigit, mert megérdemlem, és nem akarom nagyon meggyűlölni ezt a műsort,
aztán később ideges voltam és wm azt mondta cigizzek nyugotdtan ha szarul érzem magam, erre ettem még egy tabit.

most jól esne akármelyik is, de inkább fogatmosok és alszok

1 megjegyzés:

kisstm írta...

Szerintem a hideg miatt is van honvágy. De hidd el itt is sok mínusz van... Pussz Ann