2010. január 6., szerda

let it snow

nincs semmi különös.
de tényleg.

mellesleg buék mindenkinek .

nemigen történik semmi. átraktak pár hétre, egy másik boltba; a menedzser lelépett és odaküldtek, hát nem vezetni a boltot, de legalábbis fenntartani amíg nem jön újabb főnök. sokkal, sokkal könnyebb meló, lévén a boltnak harmadannyi a bevétele, megöl az unalom, de kedvesek a kollegák, és aranyosak a vendégek, és hónapok óta először most bírtam ki két hetet csontkovács nélkül.

a szilveszterünk nem volt olyan klassz mint a tavalyi, de nem volt rossz se.
délután elmentünk megnézni az avatárt, ami a pokahontasz történet alapján, de tényleg kiborultul gyönyörű, az első félórában majdnem okádtam a háromdétől, de miután hozzászoktam " csak" olyan volt mintha egy ablakon néznék kifele (ami lássuk be kurvajó dolog), a képi világ tényleg csillagosötös. mondjuk kultfilm nem lesz az tuti. megkérdeztem wmet, hogy megnézzük e még egyszer, de most úgy, hogy előtte beledézsmálok a néderland szuvenérba, és teljességgel megértette a miértemet, bár ő a maga részéről jobban ajánlja az alíz csodaországbant. hát jó, velem lehet beszélni.
utána hazamentünk, lepakoltunk, kiderült hogy az egyik óránk rossz, pont éjfél volt rajta, szóval úgy este hét tájban meg is köszöntöttük egymást, (arra már az összeköltözésünk első éjszakáján rájöttünk, hogy nem szeretjük annyir a pezsgőt) fürödtünk, és ágyba bújtunk. éjfél körül azért még kinéztünk az ablakon, tüzijáték, oké, én másnp mentem melózni.

eszméletlen jó pörköltöket főzök, és ami a legdurvább, wm konkrétan rendeli őket. tapsi örvendezés

ma esett végre hó, bokáig érő, gyönyörű volt, nagyon örültem, hjnalban indultam dolgozni, még érintetlen volt mindenhol, közben zuhogott az utánpótlás, megfogdostam, és tökéletesen tapadt meg ropogott is.
persze a város teljesen megbénult, közlekedés megállt, nulla, iskolák bezártak, (gyanítm, hogy a kölkök kiélvezhessék ezt az egy napot),
a boltok órákkal korábban bezártak, de pölö az eredeti helyemen a tíz beosztottból három tudott bejutni, úgyogy mi is sokkal korábban zártunk.
volt időm csinálni egy kis hóembert, , kiültettem a padra a bolt elé.
egy csomóan lefényképezték, és mindenki megállt és nevetett. nesztek itt van, de nem túl jó fotó, telefonnal készült

aztán mikor hazaértem az udvarunkban rámjött az ötperc, ledobtam a táskámat, és építettem egy jóóóval nagyobbat is, fél óra kemény testmozgás, plusz este a hidegben ki a boltba egyszem répáért, talán majd holnap lefotózzuk azt is.
ilyenek vannak.

4 megjegyzés:

Lez írta...

Olvastam a neten, hogy milyen durva tél van nálatok. Még a Man City - Man Utd meccs is elmaradt. Ez már a világvége? :)

és nektek is buék

stslin

Gingkobiloba írta...

Rátok is gondoltam, mikor a híradóban megint a hóborította Angliát mutogatták, arrafelé gondolom ez nem túl gyakori. Szuper lett a hóember! :D

Navégre, más is értékeli az Avatárt, szerintem sem rossz, szép mese.
Huhh, néderlandi szuvenérre szoktam gondolni én is,jó két éve nem...

stere

Unknown írta...

Imádom ezeket olvasni! :) Imádlak titeket! :) Bocs hogy régóta nem jártam erre, de most egyszerre elolvasok mindent. Hiányoztatok. :D Még Boldogabb Új Évet mint az előző volt! :)

sniccer írta...

Nagyon helyes hóember!