2009. április 4., szombat

tavasz

bűnösnek találtattam naplónemírásban, és büntetésből be kell most pötyögnöm 3333 karaktert

nézzük hát

tavasz van, hetek óta, ragyogó, friss, odavagyok érte. nincs szebb a magyar ősznél, nincs annál gazdagabb, színesebb, ízesebb dolog, de az angol tavasz az bizony viszi a pálmát kategóriájában. ( jó lenne úgy élni, hogy évszakonként költözhessünk...)

hetek óta minden virágban van, színes csipkefátyol a fákon szirmokból, és a későnkelők meztelensége sem szégyellnivaló, sokkal inkább kacér nyújtózás, a valószínűtenül kék ég felé, a vonalak fénylenek, sikoltó kontrasztok.
mindenütt virágok, de mindenütt, a gomblukaktól, a betonrepedéseken keresztül. még pitypangot is láttam, a kedvenc virágom.

éjjelente esik, hajnalban zsíros a levegő az illatoktól, folyó és erdőillat, majd a betonon száradó vízé, majd bódító jácint, a fejhallgatómat nem teszem fel amíg át nem sétálok a temetőn, hogy hallgassam a madarakat.

és fény. hatkor indulok, mikor nyitok, negyed hétre világos van, és tegnap direkt figyeltem, fél kilenckor megy le a nap, mennyire jó már, mennyire!
ha naplementekor van apály akkor a vizes homok úgy csillog mint a higany

azt is szeretem amikor épp felettem süt a nap, sokszor van olyan hogy körben felhős, de a belváros felett van egy luk, olyankor a benti folyó szürkéskék.

na ilyen itt a tavasz.

amúgy rengeteget dolgozom. meglett az előléptetésem, és rutin híján most jobban oda kell figyelnem, az eddigi nyugis kényelmes állásom helyett van egy kissé stresszesebb. felelősség, a kollegáim, a vevőim a pénz és a bolt iránt. mostanra kezdtem el élvezni, eddig csak fárasztott. de jó vagyok, ebben biztos vagyok, és pont. és szeretem is, nagyon is, jó ez a meló. élvezem a vendéglátást, ebben érzem magam kényelmesen biztonságban, és profinak, és a csapat pedig tényleg nagyon klassz. mi vagyunk a legjobbak a városban, tudjuk is magunkról, összetartunk. öleléssel üdvözöljük egymást mikor megérkezünk a munkába, és úgy is gondoljuk.
ráadásképpen a kávémesterségem is pluszfeladatokat dob rám, de azt meg különösen élvezem, és könnyen lehet, hogy én leszek a körzetben is a kávéfőnök, akkor nyolc boltra kell odafigyelnem, jól mutatna az önéletrajzban.
meglátjuk
amúgy ilyesféle kávékóstolásokat tartok: ez az anyáknapi volt (itt márciusban van)
eper csoki kávé







?

wm: krisztusi korba lépett, palacsintát sütöttem neki torta, fiatalnak néz ki, fut, okos, jóképű, odavagyok érte.de tényleg. ő is jól érzi magát a munkahelyén, reggelente nálunk kávézik, hoz kókuszrudat. szeretik a kollegáim. lengyelül tanul, hisz a munkahelyén kis túlzással mondhatjuk, hogy anyanyelvi környezetben van.

néha úgy érzem keveset találkozunk, de volt már ilyen időszak, ilyenkor értékesebbek az együtt töltött percek, ma fagyit ettünk a park füvén ücsörögve, a cseresznyevirágok alatt.

elmesélem mi az ami kicsit sokkol: a gugliban az utcanézetben a házunktól a munkahelyemig besétálhatsz velem, megállva, akár a hídon körbenézve. ha van kedved és időd, be is kísérhetsz. nincsenek titkok.

hát ilyenek vannak, nagyhirtelen
majd mesélek még.

2 megjegyzés:

kisstm írta...

Írd meg, hogy lehet rámenni arra a honlapra

Unknown írta...

Boldog szülinapot wm-nek! :)
Neked ismét gratulálok! Csodás ez az asztal! :p Hmmm!!