2009. február 21., szombat

még nem is vagyok sv, máris sikerült konfrontálódnom, a területi vezetővel.
remek.

az üzenőfalon van egy papírfecni, rajta a felirat: petíció réjni maradásáért, alatta egy jópár aláírás. én nem is szignóztam, jó sokáig, mert tudom hogy felesleges, nem szeretek annyira ilyesmiket aláírni, de szerencsére megtettem mégis. mert bejön ez a liba, meglátja, és annak tudatában, hogy senki nem látja, fogja, letépi, összegyűri és kivágja a kukába.
hát ez milyen már?
odamentem, az orra előtt kivettem a kukából, kisimítgattam, visszaraktam a falra, és neki csak annyit modtam, erre még szükségünk van.
és hiába a főnököm főnöke, nem mert egy szót sem szólni.
de mindenesetre nem vagyok többé a kedvencei listáján.

értem én mi a baja; fosik egy újabb lázadástól, ugyanis az egyik boltban konkrétan az van. réjni átpakolásával egyidőben csinált még egy-két remek húzást, hogy a seggnyalóit magasabb pozícióba juttassa, ezzel egy ezeréves sv-t elég komolyan megalázva, és bizony ott volt palotaforradalom.
mi nem akarunk ilyesmit, (bár távolabbról nézve ez ugyanaz az ügy) ez a papírt kizárólag egy gesztus r-nek. és a tény hogy ezt nem fogja fel, olyan szintű gyökérségre utal, ami szerintem rögtön a bizonyítvány is az alkalmatlanságáról.
(már ha ráfér a listára)

hát bocs, ez em volt olyan érdekes.
csak akkor ha majd kirúgnak.

de az biztos hogy nem lesz belólem vezető amíg ez itt van.
(mármint az sv-nél nagyobb)

1 megjegyzés:

kisstm írta...

Valami ködlik a távolból...:hogy a "gyogyósók fontosabbak..." hogy xy... fontosabb mint... ,"már megint bevitted...bezzeg
nekik..." -lehet hogy hasonlítasz?