2009. január 26., hétfő

apró örömök

z elmúlt két hétben,

volt a kollegáimmal utólagos karácsonyi buli, szép voltam és remekül éreztem magam, nem is vagyok olyan öreg, mint amilyennek néha érzem magam köztük
megnéztük a "pop csajok satöbbi" című filmet és nem cseszte el a kettőezer nyolcas év számomora egyik legnagyobb könyvélményét.
zavar az angol felirat az angol filmek alatt.
wm újra fut
kész vagyok a nappali dekorálásával, és bár a lila szőrmekockák furcsán hangzanak a fehér falra ragasztva, ha láttál már szobadekorációt tőlem, akkor tudhatod, hogy eléggé jól néz ki.
a felettünk lakó lengyel pár, cserébe, hogy két hétig gyűjtögettük a postájukat, amíg szabadságon voltak, adtak tegnap egy hatalmas adag kolbászt
idegölő lakótársunk magyarhonban nyaral
wm hónikája illatos, és csiklandoz a szőre
a lush óriási leárazást tart, így most van egy hatalmas zacskónyi zsákbamacskám tőlük, fillérekért, nyami
wm továbbképzésre jár a munkahelyén belül, merthát ő a legjobb.
könyvesboltba járni jó. olvasni is. nagyon is.
megvannak a jegyek a február végi holland kiránduláshoz vonattal megyünk, jippijé
megvan a sandman harmadik része, és eddig zseniális
most már semmi nem tart vissza attúl, hogy újra elkezdjek úszni
a fejhallgatóm melegíti a fülemet, és végre vannak mélyek is
megnéztük a candyman-t is, és nem láttam még ennél jobb horrort, (barkerlove)
két és fél hónap sűrű szopás után végre van MOSÓGÉP
van új kedvenc kávém
hétvégén pedig egy eszméletlen gyönyörű helyen voltunk kirándulni, nemsoká lesznek képek is, és képzeljétek, hétköznap esett az eső és szombatra kisütött a nap igen erősen. ez fordítva szokott lenni, gyönyörű volt, kaptam egy szép gyűrűt is (nemolyat)
más nem jut eszembe most

1 megjegyzés:

kisstm írta...

egyet nem értek: ez nem anglia?
vegyétek meg ezt a várat!
kicsit cúgos de valahol biztos ellennénk