2008. augusztus 22., péntek

remek nap

felkeltem ötkor, úgy döntöttem, mangót reggelizek (mert szarul megy) félálomban nekiálltam hámozni, a ragacsos lén megcsúszott a krumplihámozó
és mélyen, keményen belehámoztam a kisujjamba, némi körömmel együtt.
még most is a hányinger kerülget, plusz az összes fogam belesajdul ha rágondolok
két kaksira elegendő vécépapírt véreztem tele
a napi melóm kiáztatta, és a céges fertőtlenítőnek köszönhetően kitisztította a sebet, most furcsán lila
izomlázam van abban az ujjamban, a sok eltartástól
szerencsére, csak akkor fáj, ha nevetek

aztán. egy másik üzletben dolgoztam, nem is találkoztam még ezel a szupervájzörrel, inifini 82%-os csokifiú, nem az a nyúlánk afroamerikai, de nem is a töppedt busman, szerintem valami karibi vér lehet benne, bár ahhoz meg talán túl sötét. mindegy, kifejezetten ekszkluzív falat
bemegy a boltba, én utána, egy lágy simítást érzek a combomon, a térdemen, lenézek, és ilyen még nem történt velem, a szoknyám egy az egyben leesett rólam, bakker ott állok a cégespólóban, meg egyszál nájlonharisnyában, és bugyiban, totál lemeredten
ez a világégés legteteje lehetett volna ha hátrafordul
(még úgy is, hogy szerencsére pont egy szekszibugyi volt rajtam, -már amennyire egy mázsás nőn bármi is szekszi egy nájlonharisnyanadrág alatt-bár lehetett volna az öt éves, halálkényelmes, agyonmosott, pamut bundabugyi is)
szerencséra nem fordult hátra
remek volt a napot folyamatos szoknyaigazgatással tölteni, de tényleg

(ne örüljetek, ez nem azt jelenti hogy fogytam, hanem hogy megtetszett a szoknya, de csak két számmal nagyobb mértben volt, és egy hónapja úgy hordom, hogy majd holnap beszűkítem)

de amúgy klassz napom volt, volt egy pár olyan dolog ami nagyon jól és meglepően sült el benne, most szurkoljatok, hogy a nagy pofám ne vigyen a szarba, tutira van bennem magyar vér amennyit képes vagyok err-arra panaszkodni, most az egyszer ne üssön vissza, és sosetöbbet nem fogok
vagy legalábbis jóval megfontoltabban :D

Nincsenek megjegyzések: