2008. július 27., vasárnap

súlyos kérdések

nos, egy meglehetősen kövér lány vagyok, a reglapomon az adat három évvel ezelőtti, most majdnem egy huszast ráverek.
nna ja, a jólét, a józan életmód, a kiegyensúlyozott lelkivilág, meg az otthon melege, az mind-mind tolják felfele a kilókat.

mindezt azért mesélem el, mert ennyi túlsúllyal nekem hitelesítve vagyon a kövéreken kacagni.
(az összes kis mitugrásznak meg nem, mert FOGALMUK SINCSEN sem a fizikai sem az érzelmi hátteréről ennek a dolognak, még akkor sem ha azt hiszik hogy de, arról meg végképp nem, hogy a szűklátókörű megjegyzéseikkel milyen kárt tudnak okozni)

szóval, ma bementem egy kövérboltba mert két héttel ezelőtt kinéztem magamnak egy fekete szoknyát, amit meg akartam szerezni (sorstársaim: itt, attól hogy nagy vagy, nem vagy amorf tunikákra kárhoztatva!)
mindegy, nem volt jó a méret, leesett rólam, sétálok kifele és mi üti meg a szemem:

a kasszánál, az ajándékkártyák, kiegészítőmülyürök mellett
CUKORKÁT árulnak.
imádom ezt az országot, lehet hogy hatalmas dromedárrá zabáltad és lustultad el magad, annyira, hogy lepedőkben kell járnod, nem számít, ha sikerült beszerezned egy pofásabb darabot megjutalmazhatod magad egy kis édességgel.
mert megteheted

2 megjegyzés:

kisstm írta...

A "belbecs " fontosabb mint a "külcsin". Sőt...

kisstm írta...

megakadtunk a súlyos kérdéseknél.elfogytál vagy mi...