2008. június 15., vasárnap

ebé

szeretem a futballt, mert szeretem, ahogy elterpeszkedik a tévé előtt, elbándivá változva, hangosan kortyolva a sört, néha felböfögve, hangosakat kurjongatva
szeretem bevinni a kajáját.
szeretem évről évre ugyanazokat a buta nőcis kérdéseket feltenni amiket ilyenkor fel kell tenni
csak hogy teljes legyen az élmény

szeretem a szerepeket, amiket ilyenkor lehet játszani, vele jó ezeket körbejárni.

nem tudom pontosan elmagyarázni ezt, a butagyengenő-okoserősférfi című műsort, de valahogy a zsigereimben érzem, hogy ez így helyes, ilyennek teremtettünk, és leszarom mit diktál a huszonegyedik század a párkapcsolatokkal kapcsolatban.

mindezt úgy, hogy most épp szünet van, és beszűrődnek a konyhából a mosogatás zörejei.

4 megjegyzés:

kisstm írta...

nocsak

kisstm írta...

Régen írtál.Hiányzik. Judit se írt még semmit. Állítólag nincs ott NET. Ezt nem nagyon hiszem, ha keres egy olyan épületet ahol van, az utcán is netezhetne nem?Nemsokára jöttök! Voltak itt a "sógorodék" Elvitték a legkisebb szimit. Vajon meg van e még?...

kisstm írta...

Hétvégén volt itt Kata+ -állítólag- Balázs. Balázs csak ránézésre az. Valaki más beszél ki belőle basszus hangon.Szokni kellett.

Unknown írta...

Irigyellek Zoli!
;-)
Ja egen és kicsit féltem a Németeket!
Ölelés nektek!
B...