2008. május 26., hétfő

írhatnék hosszan a szokásos problémámról:

hiányoznak a barátok.
hogy hiányzik egy pár, akik hasonló korúak, hasonló érdeklődésűek, akikkel el lehet sörözgetni, szívogatni, kirándulni, meg jókat zabálni.
akivel wm megbeszélheti a forma1et, én meg a menstruációmat.
hiányoznak a hugiék, a rotóék.
nagyon hiányoznak a füliék, remélem most már vége a szabijuknak és jól visszajönnek ide.

de ma mégis N. hiányzott. Nnel totálisan különbözőek voltunk, két egymással teljesen szembenálló világból.Ha a munka nem köt össze minket, soha nem állok szóba egy N típusú nővel, és ő se velem. de mégis, Nnel húztam le két évet egy szobában, hatalmas, arcnélküli tömeggel körülvéve, Nnel vannak olyan sztoriaink, amiket papír nem tűr. Nel nem voltak titkaink egymás előtt, és amikor azt mondom, hogy nem voltak titkok, akkor ez alatt azt értem, hogy tényleg nem, mert nem_lehettek. mindegy, hosszú.
Nnel dolgoztam, mikor megismerkedtem wm-mel. mindent tudott rólunk. olyan dolgokat is látott amiket csak mi ketten wmmel. N-nek jó volt mesélni, (hallgatni is jó volt, de ez más tészta most)
ma szerettem volna valakivel megosztani a buta kis örömömet, amit az előző videó okozott.
nem csak így, bele a nagyvilágba, hanem valakivel, munka közben, érted mire gondolok? azt az apróságot, amitől ez a nap más mint a többi. önző vagyok, tudom, de ma tényleg hiányzott a N.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Ó, friss bejegyzés ilyen hamar? :) Fel a fejjel. Én nem az vagyok akit hiányolsz, de remélem az én kis kommentem is enyhít kicsit a (talán egy fajta) magányodon. Puszi neked! :D

aklübisz írta...

igen, segített :D

Zs írta...

Én még a sárkányt is kiderítettem neked! :) Az semmi?!
Pussz mindkettőtöknek! :X

aklübisz írta...

zsé nem felejtettem el:)
csók neked is!