2008. április 14., hétfő

öten

amúgy meg vannak új lakótársak, vége az aranyéletnek, teli a ház.

Russel-ről a ház "öregjéről" már meséltem. most még csak annyit, hogy őt nagyon szeretjük, remekbeszabott figura.
kéne neki főznöm gombapörit, úgyis most kaptunk paprikát az itteni cimbiktől.

az új lakók:
Ciro- ő egy brazil gyerek, nem sokat látjuk. egy kis mongúz, állandóan rohangál, húzva maga után a parfümcsíkokat, bulizós arcnak tűnik, ami mondjuk azért nem rossz, mert keveset van itthon.
a másik, Sam. néha úgy hívjuk magunk közt, hogy hepi, mert, nemcsak hogy nagyon magas, de még arcra is kicsit az. pedig nem kéne, mert nekem ő a bögyömben van, belerakta a fogkeféjét a mi poharunkba, meg egyszer láttam a kakiját, mert nem rendesen húzta le a vécét. grrr. de a legnagyobb bűne mégis az, hogy NEM FÁZIK.
mert angol.
(minap barátainkkal sétálgattunk egy közeli városkában. nem volt túl hideg, két pulcsi egy póló kombó elég volt- nos amíg mi kétpulcsiegypólzunk, addig a babakocsikban az angol csecsemőkön már nincs zokni, és láttunk egy kislányt szandálban pántosvékony nyári ruhácskákban...)
és hepi barátunk, mikor én a jégverem lakásban kétpólókétpulcsiban didergek, lejön egyszál rövidnadrágban pólóban, és a jéghideg konyhakövön mezítláb állva tolja be a kornflékszet. ja nem hepi, szem. akkor nagyon megharagudtam rá, mert azonnal elkezdtem még sokkal jobban fázni.
viszont jól gitározik, kora este hazaesik, és azonnal rohan fel a szobájába gyakorolni, nagyon jól csinálja, hangulatos.


aztán mégmás itteni örömforrás.
van pénzünk kkönyveket venni. mindenki azt mondja menjünk könyvtárba, az olcsóbb, de abban szerencsére egyetértünk wmmel, hogy mi nagyon szeretjük birtokolni a tárgyat is.
szóval ezen a héten ő kapott egy neil gaiman novelláskötetet, amit otthon nem adtak ki, pedig nagy kedvencünk, én pedig az éjjeli őrséget . láttátok azt a filmet amúgy? a legeslegjobb vámpíros film eddig. és most megvan az eredetije.
mondtam már hogy olvasni jó? jó könyvet meg depláne.
megyek is olvasni asszem.

(és egy jótanács így a végére fémallergiás lányoknak: zseb híján aprót, öngyújtót a melltartódba ne rakj!)

Nincsenek megjegyzések: