2008. március 11., kedd

twentysix

ma ilyen grr napunk volt.
az egyik az az volt, hogy a mozis csávót nem sikerült elérni
a másik, hogy a raktáros meló pont azokra a napokra lett volna, amikorra már van munkánk. nem előtte, nem utána, aznapra.
ja és két órát várattak az ügynökségen mire ez kiderült
(de legalább beindult: vissza kellett utasítanunk egy melót...ehhehh)

fura volt az időjárás is, totál kicsinált, még most is grr vagyok, de legalább vidám grr.

és a végére egy kis csajos:
kaptam egy csini fekete felsőt ma, mert kell az interjúmra.(nincs, mert wm nem szereti, ha feketében járok) jó érzés volt kifizetni, egy órai bérembe került. mondjuk ezt a felsőt egy jó hosszú körbemászkálás előzte meg, felmértem az ellenséges területet.
és rájöttem: itt végre jólöltözött leszek, jippijé, mert
vannak a méretemben is inifini cuccok, és az itteni fizetésekhez képes bagatell árakon is ( ha az otthonival hasonlítom össze.) előre örülök.

és wm sem panaszkodhat. én mindig tudtam, hogy ő ám egy nagyon jóképű fiú, de itt hogy mennyi csaj megbámulja... nap mint nap! szóval szerintem majd örömmel fog elkísérni mindig bevásárolni.

Nincsenek megjegyzések: