2008. február 14., csütörtök

three

feb13

nna nézzük. reggel: borzasztó szar, idegbeteg éjszaka után arra ébredtem, hogy nagyon szarul vagyok, bekaptam valami náthainfluenzaszerű szart, remek.

hívott egy ügynök, fogalmam sincs mikor beszéltem vele tegnap, a hangjára sem emlékeztem, meg semmi, mond egy lakásnézős időpontot.

egy órás buszút a már említett cimbiktől, egy picit sem éreztem hogy ez jó lesz, a betegség totál kicsinál, de azért csak felszálltunk a helyijáratra.
a public transport nagyon drága, (rengetegen bringáznak, alig várom, hogy legyen nekünk is) de ahogy haladt a városban már kezdünk jobban lenni, mert a környék nagyon klassz, wmnek különösen tetszett. olyan igazi "angliás"

a ház már kívülről megtetszett, megérkezett a csajszi is, megnéztük és

kivettük

jajj kedveseim annyira faintos kis szobát sikerült bérelnünk, egy teljesen hangulatos kis házikóban hogy nagyon, és még olcsó is, meg minden van benne. uszoda nekem 3 perc, futóhely wmnek 2. egy lakótársunk van eddig, de vele még nem találkoztunk. ( jó lenne, ha sietne, mert nem tudjuk még a wifi jelszavát- az is van ) nagyon boldogok vagyunk, már csak meló kell és sínen vagyunk. mondjuk kellett a barátok anyagi segítsége, mert referencia, munka nélkül nem adták olyan könnyen, két hónap előre, plusz kaució, sőt a szerződésünkben benne van, hogy ha egy hónapunk belül nincs meló, akkor repülünk.

mindenesetre, ha kedvet kapnátok, tartsátok észben, hogy gyűjteni kell előtte!

és mivel az arab szőnyegszövők is ejtenek hibát, mert csak az Isten tökéletes: kábé azonnal kizártuk magnkat a szobából, volt ám kavarodás

és ha már Isten: köszönöm!
(wm jön egy "misével" )


most lefekszünk aludni
a saját ágyunkba.

Nincsenek megjegyzések: