2008. február 29., péntek

seventeen

ügynök.
biztosítási ügynök. kábé. erről szólt volna a munka.
alapfizetés, meg "bejelentés" nuku
szóval a keresés folytatódik.
(miért találnak be engem mindig ezek a szörnyű melók?)

amúgy meg eleve egy szar nap volt ez a mai.
esett az eső, hideg volt, még mindig az van és fúj a szél.
ezek azok az éjszakák amikor csak a hasfelmetsző mászkál az utcán.
meg az angolok, őket biztos nem zavarja.

úgyhogy az angoltanulás jegyében megnéztünk egy évadnyi couplingot, nézzétek ti is, remek.

egyébként meg rémisztően összeszedetlen vagyok mostanában, soroljam?
égvehagytam a gázt. mármint hogy égett. két órán keresztül (négy). aztán kinyitva a vízcsapot, de teljesen. aztán az ajtó, elmentünk, és a teraszajtót nyitvahagytam egy napra, wm ezt csak most tudta meg, meg ma a bejáratit, mikor megjöttünk, tárva, mintha nem is lenne. ma pedig nem tudtam felkapcsolni egy villanyt, amit eddig igen, ezért wm a totál sötétben szétszerelte, majd kidrült, hogy csak kicsit erősebben kellett volna meghúzni a zsinórt. (szerintem azt tettem, csak PONT AKKOR nem működött)
mindez 3 nap leforgása alatt.
most akkor nagyon kell az a munkahely, vagy egyáltalán nem?

ezek vannak. holnap napsütés lesz, úgyhogy mienk a város, éljenek a felvételi kitöltendő formulák, az önéletrajzok, és a barátaik

1 megjegyzés:

natibaba írta...

Szia te oxfordi angoltudású tündér! :)

Ne csüggedjetek hamarosan biztos összejön valami jó meló! Mi nagyon drukkolunk! Azért ha időd van, válaszolj a levelemre :) Láttad a flyert? Komoly, nem? :D

Millió puszi, Zolinak is!!

Nati+Norbi