2008. február 27., szerda

fifteen

hát, bocs, hogy tegnap kimaradt a tudósítás, de wm elmarta a gépet, én pedig belealudtam a könyvembe.

mondjuk nem is történt semmi említésre méltó, ma annál inkább: holnap megyek az első interjúmra (tudom, hogy az mára lett volna, de különféle okok miatt át lett tolva mára. igen, az én hibámból, és igen, mert nem tudom az angol ábécét, és rosszul adtam meg az ímélcímem. mentségemre legyen mondva, hogy a férfinek, aki akkor hívott olyan erős -wm szerint- indiai akcentusa volt, hogy a visszaolvasásra csak bólogatni tudtam.) no sebaj, egy telefon után kiderült a turpisság, szóval holnap reggel 9től lehet szorítani. vagyis tíztől. nektek.

és ami még jobb, ma volt egy telefonos interjúm is, ami sokkal jobban tetszene, mármint a meló, meg a cég is, ők holnap hívnak vissza, hogy lesz e folytatás.
vicces volt mert wm ült mellettem, és bólogatott mikor kell igent, meg nemet mondanom. na jó ennyire azért nem véres a helyzet, a végére azért belejöttem

nem különösebben akadok ki, ha egyik sem sikerül, legalább elkezdődött valami.
wmnek még egyelőre semmi, de sebaj: ha csak egyikünk talál egy minimálbéres melót, már nagyonis rendben vagyunk. jó ország ez.

egy bibi van csak: nem_tudok_angolul. de, de tudok tökjól, már úgy értem símán elcsacsogok bárkivel bármilyen háztáji témában, de ha valami komolyabbra kerül a sor... akkor baj van asszem
basszus én sem vagyok teljesen oké, olyan melókre jelentkezem, ami még otthon is kiemelkedő kommunikációs képességeket kíván. (ami mondjuk megvan- csak a szavak. azok hiányoznak)

wm szerint hülyeség, de én azért sajnálom egy picit, hogy nem hoztunk szótárt

jó hát beadtuk az összes teszkólidliésegyébangolszupermarkethálózatokba is az önéletrajzunkat, de onnan meg még nem jelentkeztek. (ez ám úgy megy itt, hogy bemész a boltba, megmondod, hogy melót keresel, erre adnak egy többoldalas kitölteni való papírt, hogy azzal gyere vissza. érdekes)

hát ezek történtek az elmúlt két napban.
de láttam legyenönismilliomost is, és az összes szereplő felhasznált egy segítséget már az első körben.
meg bekopogtatott az ajtónkon egy közvéleménykutató, és a lakótársunk olyan nemes egyszerűséggel engedte be, majd válaszolt fél órán keresztül a kérdéseie, hogy leesett az állam. ilyen van? így ? más világ ez nagyon más

Nincsenek megjegyzések: