2007. június 14., csütörtök

nagyon nagyképű és kirobbanóan vidám

nna megvolt a panaszkórus ünnepélyes díszbemutatója, két napja meg a hangfelvétel. de a mai nap: legalább ötszézan néztek minket, és volt rengeteg kamera, és kiálltunk és énekeltünk, és óóó kövezzetek meg, de én néztem ki a legvadabbul, és én voltam a legszórakoztatóbb, és bár nem nekem volt a legjobb hangom, de képzeljétek szólóztam az előtt a csomó ember előtt, és meg sem remegett a hangom, nem is izgultam, jajj annyira élveztem, mindenkinek a szemébe nézve, (meg puszit dobálva a fehérlovashercegemnek) tudva, hogy imádnak,én is őket, én annyira imádok szerepelni, hogy azt el sem tudom mondani, és egy csomó tévében benne leszünk, (és már voltunk is) meg újságban meg rádióban, és képzeljétek, egy csomó riporter is odajött hozzám, mert a látottakból úgy gondolták, hogy én merek majd beszélni is igen, úúúú hihetetlenül élveztem, ha egész életemben szerepelnem kellene de jó lenne, színpadi színésznő akarok lenni
majd küldöm a linket

mondjuk amikor majd a képernyőn szembesülök a vidám táncoló önmagammal, nem leszek ilyen jókedvű, valószínűleg teljesen meg fogok borulni a formátlanul kövér testemtől, ahogy a hájam saját életét élve külön táncol tőlem.

így megy ez

Nincsenek megjegyzések: