2007. június 22., péntek

két fontos

az első az, hogy nem szeretem a sört, sőt utálom, de mindenki azt mesélte, hogy majd egyszer eljön az a pillanat, amikor az a bizonyos korty ami majd megváltoztatja az életem estébé
erről az volt a véleményem, hogy bajosan, mert az a bizonyos korty nemigen kaphat esélyt arra, hogy bejusson a számba
aztán ma elfogyott a vizem, és pont kellett valami folyadék nagyon gyorsan, és valaki a kezembe nyomta a sörét, nem is vettem észre, hogy nem is egy de, három hosszú korty már le is csúszott
és nem elég hogy hihettlenül jól esett, de finom is volt
elvesztem

a másik pedig az, hogy még sose voltam a Szigeten. vagy azért mert messze volt, vagy mert drága, vagy mert tömeg vagy egyáltalán, mindenki bekaphatja
amikor valaki megkérdezte, hogy miért nem akkor mindig elmondtam, hogy csak akkor, ha majd énekelhetek
idén megyek a szigetre
és a fogadalmamat sem szegem meg

Nincsenek megjegyzések: