2007. május 15., kedd

háztartási baleset

jaj olyan boldog vagyok! képzeljétek, másodszor használtam, és úúgy elvágtam az ujjam az_új_késemmel mint a huzat!
épp a kedvenc köretemet készítettem (a krumplit nagyon alaposan megmosod. én erre a célra egy dörzsiszivacsot használok... szóval csak megmosod, nem hámozod. olyan 1x1es kockákra vágod. olivaolajban elkeversz kis majorannát, meg oregánót, ebbe beleforgatod a krumplit, és tepsiben megsütöd. lehet répakarikát is rakni mellé akkor még finomabb) szóval épp a krumplit daraboltam amikor hopp beleszaladt a kés a nagyujjamba (a kínai evőpálcikákon ezt az ujjat hüvely ujjanak hívják.)
nos amikor az_új_késem beleszaladt az ujjamba, nem éreztem fájdalmat, de nagyon megijedtem,mert borzasztó éles. azonnal bekaptam és éreztem hogy ez biza nagyon vérezhet, és tényleg, egy zsepit csatakosra áztattam...
végülis nem lett nagy vágás, de annál mélyebb, és ha a tányér peremén nem akad el a kés, akkor bizony levágok egy darabot az ujjamból.
fú nagyon király az_új_késem
ezentúl nagyon vigyázok.

a krumpli nagyon finom lett amúgy. a főételre allergiás volt a vendégünk

amúgy meg most a vihar után duplaszivárványt láttunk az ablakból, gyönyörűt

Nincsenek megjegyzések: