2007. május 6., vasárnap

falusi

az jó, hogy amikor hazajövök, akkor három szólamban énekelünk anyuval meg a hugommal, és még kottát olvasni még mindig nem felejtettem el "az úrnak az égben há-ála" jajj de nagyon élveztem

meg az is jó, hogy a kismacskák elférnek a tenyeremben, de hangosan vernyákolnak, fekete vastag szőrük van, de mind teli van hosszú ősz hajszálakkal, és égszínkék a szemük

jja és lőni se felejtettem el, voltak cimborák és az egyikkel párbajt vívtunk, de tutira az én puskám balra fel húzott, mert amikor a jobb alsó sarokba céloztam, akkor ment pont középre.

tehát emlékeztetőül:
-radikálisan lecsökkenteni a dohányzás mennyiségét, keresni egy kórust
-vidékre költözni, állatot tartani
-barátokat szerezni. -ez fura mi? szóval akárhányszor hazajövök, ezt a hiányt fedezem fel az életünkben... a tesóméknak vannak barátai. felnőtt barátságok ezek, két három pár, egy két egyedülálló, és együtt grilleznek, együtt betonoznak, együtt csinálják meg a lejárt forgalmit, meg kirándulnak, estébé, mindenki azt rakja bele, amit tud. és működik. megdöbbentően önzetlenül, és őszintén. és ami a legfontosabb, olyan közelséggel(távolsággal) hogy soha senki nem érzi a privát szféráját sértve.
érdekes, hogy mindig kimaradtam ebből a társaságból, azóta lógok én is velük, mióta a zoli megvan, akit (bár jó ha háromszor találkoztak vele) teljesen befogadtak, például most is egyedül jöttem, és úgy hiányolták, mintha együtt őriztek volna vele libát. és ez nagyon hiányzik. egészséges dolgok ezek.
ezért is szeretnék vidéken élni.
pesten sose érsz rá. pesten kitágulnak a földrajzi távolságok is.
és talán gyanakvóvá válsz.
érdekes dolgok ezek

Nincsenek megjegyzések: