2014. augusztus 23., szombat

re-tintern

Elmentünk megint Tinternbe, mert elérhető közelségben van, és tökéletesen azt tudja nyújtani amire nekünk szükségünk van. Ma nagyerdőkben sétáltunk, eltévedtünk. mindenféle izgalmas meg varázslatos dolgokat láttunk, pedig csak a szélét érintettük.

Itt nem lehet nem hinni a varázslatban, manókban lényekben.


Ez a medve így az erdő közepén ült egy árokparton.


Egy hat darab házból álló falu egyik kertjében él ő egy ugyailyen színű és állagú nagy kutyával.


Madáretető, látjátok amit mi?



Wm hintázik, wm nagy patakokat ugrik át, jaj de féltem hogy beleesik. wm jóképű és vicces, fogni kellett a punimat be ne pisiljek párszor a nevetéstől, jaj wm nem csináltunk képet  a vigyázz gyerek tábláról!



Erdei troll





Juj, és képzeljétek, ELESTEM , kis apró kavicsokon csúsztam meg egy lejtőn lefele, és nagyon lehorzsoltam a jobb vádlim, vérzett is, lassún feketén, meg nagyon fájt is. Tök nagy felület, akkora plezúrom van mint kábé tízéves koromban legutóbb, eléggé büszke vagyok rá, alig várom hogy magassarkúval mutathassam be.



Ja, és arra értünk haza, hogy kaptam levelet az állambácsitól, hogy szeretnének visszaadni ötszáz fontot mert szerintük tú sok adót fizettem. Elég jó nap a mai.

Nincsenek megjegyzések: