2014. január 5., vasárnap

iga

Holnap van az első munkanapom.

Meg kell mondjam, eléggé izgulok. Hosszú volt ez a szünet, és tudom hogy lassan fog beindulni az agyam. Meg szoktam mondani, hogy félek attól is, hogy most egy újabb adag picsafejű fajankóval fogok megismerkedni.
De legjobban attól tartok, hogy nem vagyok elég szép, hogy a bálna testemre már csak nagyon drágáért lehet üzleti-csinos cuccokat venni, szóval nincsenek üzleti-csinos cuccaim, milyen lesz az első benyomás rólam, jaj.

Tegnap  szarból várépítés jegyében szétepiláltam magam, tél van és be voltam gubózva, volt mit, na. Meg egy ideje nem volt erre a metódusra lelkierőm, szóval borotva volt, úgyhogy most különösképp fájt, a hónkámnál pedig még annál is jobban.

A kárörömnél nincsen jobb fájdalomcsillapító, úgyhogy rávettem wm-et hogy a szolidaritás jegyében, leepiláljak egy kábé ötszörötös négyzetet a lábáról. először kisollóval megkurtítottam a szőrt, hogy ne okozzak felesleges fájdalmat, majd egy legkevésbé fájós részen ki is szedtem. Azt mondta hogy kellemetlen, de nem fájt annyira, szóval még három másik ponton is kipróbáltuk, azért a térdhajlat alatt már nem volt akkora hős.

Ennyi. szurkoljatok.

1 megjegyzés: