2013. október 6., vasárnap

nosztaldzsi


Szóval, különféle okokból Budapesten nem tudtunk cimboráknál héderelni, saját magunknak intéztük a szállást.
Szuper helyen vettünk ki szobát, egy kifejezetten szimpatikus ámerikai szállásadóval. Aztán baszkerály, tegnap tudósított az indeksz, hogy a kócsszörfing szájt alertet rakott ki, hogy egy srác bedzsinázza a vendégeit, és még az általában visszafogott és magas igerküszöbű wm is az "OMFG" kifejezést használta amikor a linkre kattintva szállásadónk arcába ütköztünk.

Súlyos. Mindegy, az utazóknak, nyaralóknak továbbra is szeretettel ajánljuk a wimdu.com-ot, az amszterdami nyaralásunkban nagyon sokat segített, nagyon olcsón jutottunk a város szívében iszonyú hangulatos kis lakáshoz, a fürdőszobaablakból a Rijksre rálátva, szóval ja, menő volt.

Nosztalgikus hangulatba is keveredtem, ránéztem a fotókra, és egy csomó csomó csomó képet még mindig nem raktam fel, most pótlok egy kicsinykét.

Szóval két helyen is laktunk, először a Füliékkel egy kempingben faházban, szuper volt, bár arról nincs sok kép, csak mondjuk ez ahogy a mókás hangulatú Füli izét főz (az izéről képet nem is rakhattam fel):



Egy csomót nevettünk jajdejó volt, emlékszel Füli, amikor  wm papucsát összekötve raktam ki? Jajdejót nevettünk, na.


Ez meg ilyen horrorisztikus kép egyeseknek, bár én nem aggódtam, mert az enyém a fekete dobozos málnaszorbé volt, annak meg ugyebár nem árt a hideg.




Reklám



Juj ez meg egy abszolut jellemző kép, ha már cimborázás:


Mondjuk mindig tökjó helyekre vezettek minket, például ebbe az ezermillió éves kocsmába



Volt a falon egy szekrény,  rengeteg zárható fakkal, mindegyik meg volt számozva. A kocsmáros bácsi, aki szintén ezermillió éves volt, azt mondta, hogy a visszajárót dobálták bele a törzsvásárlók, mindenki a sajátjába, aztán évente egyszer kinyitották, abból mentek nyaralni. Megkérdeztem, hogy szabad-e a 42es, dobtam bele, meg kívántam is, na.


Utazunk valahova, sztrejfefúr, ficvefűr.


Nemzeti eledel, sültkrumpli, kinézett az eladó amikor ecetet kértem hozzá, igazán angol lány leszek hamarost, na, én nagyon szeretem az ecetes hasábburgonyát.






Szóval ez volt a lakás amit az elején említettem,







Ez a kép meg bónusz


1 megjegyzés:

lucita írta...

baszki, baszki! emlékszem, még mondtad is, hogy nem annyira tetszik az ember, és minél kevesebb időt akarsz ott tölteni!