2013. szeptember 12., csütörtök

lb

Szevasztok gyerekek, Először is köszi hogy eljöttetek, szuperség volt ez a piknik. Másodszor elnézést mindenkitől akinek itt lett volna a helye, de nem volt az országban, meg attól a kevéstől akinek kajak elfelejtettem szólni, és most, a képkészítés közben jutott eszembe, hogy baaazmeg!

Szerencsére minden jelenlevőről lett jó kép. Lemonkáról meg Devilről kettő is, de Lemonka mellett Luca épp nagyon derp arcot vág, Devilke formás kis teste mellett pedig én nézek ki iszonyú Jabbának, úgyhogy ez van, azok a fotók jótékony feledés homályába vesznek, meg minden.

Korán érkezők, korán távozók, róluk fényesek a fotók:


Eszti


Szegény Devilke nagyon rossz helyre ült, erről a képről a hosszú és gyönyörűen kidolgozott lábait vágtam le, mert egy csomó műanyag üveg volt körülötte.




Segítek, ezen a képen nem a feszülten figyelő Luca a főszereplő.



Ezt wm lőtte. Ez iszonyú szép.



Őszinte vagyok, ehhez elkezdtem mindenféle csillivilli glitteres szívecskés animációt adni, de beleuntam, mert szarakodik a net.


Emlékezzünk mindannyian: Ezen a fotón Rotó azért vigyorog ennyire, mert Mamzi megkérte arra, hogy gonddoljon azokra az időkre amikor a Macskájuk már nem él velük. Szomorú.




Csillivilli szelfi, majdnem feltöltöttem facebookra,


5 megjegyzés:

... írta...

láááv! de jók lettek

lucita írta...

Uuu! :)

Sheila G. írta...

nagyon jó!
különösen a Luca meg a Mamzi képe.

Névtelen írta...

Hehehe.

Mamzel

Névtelen írta...

... hát még akkor milyen vidám leszek, ha már tényleg nem fog élni a macska.

roto