2013. szeptember 23., hétfő

Jobbegyenes

Gondolom mostanra már mindannyian tisztában vagytok azzal, hogy Bajáról származom (bár a bajai lány megtisztelő címet sose tudtam a magaménak).

Az elmúlt napokban a magyar politikát figyelemmel kísérők szeme erre -az amúgy az országban a legklasszabb adottságokkal rendelkező, és méltatlanul aluértékelt- városra szegeződött, helyközi választások voltak, no nem a tekintetes polgármester-parlamentiképviselő helyéről volt szó csak egy kis városi képviselőtestületi székről. Mégis, a helynek presztízsértéke van, igen erős, ezért elindult a kampány, ezerrel.

A jobboldal, elcseszett stílusához hűen ismét elég alpári eszközökkel. A jobbegyenes nevű politikai portál ilyen lejáratós, csúsztatós, demagóg kis posztokkal. Az egyik például arról szólt, hogy vajon mi várhat a bajai fiatalokra ha jönnek a libsik, taszosok millások, ma majd mindenki füvezni fog Baján*, holnap meg herkázni, drogosezmind **, és mi lesz a következő, a kötelező buzulás?
Mindezt egy képpel illusztrálva ahol egy lány fekszik SÖRÖSÜVEGGEL

Szóval ez a színvonal, egy helyi  liberális ismerős megosztja a cikket, szintén a sörösüveges csúsztatásra felhívva a figyelmet.
Gondoltam vicceskedtem, hiszen mi vagyunk a liberális értelmiség, és a cikk stílusában kommenteltem, hogy micsoda fertő ez a baloldal. Egy kicsit vitába is keveredtem egy-két kommentelővel, a stílusgyakorlat kedvéért, majd szmájlizva elnézést kértem. Ennek ellenére az oltás nem fejeződött be,évek óta nem látott távoli ismerősök jöttek, hogy aklü teljesen elment a maradék eszed, ekkorra konkretizáltam hogy VICCELTEM. És ami a legdurvább volt, hogy az oltás tovább folytatódott, de ekkorra konkrét személyeskedésekkel. A cikk posztolója próbálta a kedélyeket csillapítani porondmesterként, kevés sikerrel, én pedig nem mentem bele a vitába. (részben az ő kedvéért, valaha kollegák voltunk, egy délután az üres kocsmában  konyakoztunk, a drágábbikból, nem emlékszem hogy aznap ő volt-e a csapos vagy én, de arra igen, hogy lefőzött két feketét is, kiöblítette az oly ritkán használt  konyakos poharakat, töltött,  én akkortájt szipkából szívtam a cigarettát, az én értelmező kéziszótáramban ez a jelenet a kávéház.)

Nem mind arany ami fénylik, nem mind értelmiségi aki liberális. Nagyon szar dolog erre rádöbbenni. Persze hogy tudom ezt, nagyon is, mármint hogy nem fekete-fehér minden,mégis az ilyen alkalmakkal mindig nagyon elszomorodom. Szeretnék hinni egy politikai szentek menetében, de be kell látnom újra és újra hogy nincs ilyen.

No de a Jobbegyenes blog. A következő bejegyzésük a bajai jelöltNŐ személyével kapcsolatban jelentetett meg hasonló bejegyzést, és ne szépítsük, egy pár válogatott utalásssal finoman lekurvázták, ezzel a posztra való morális alkalmatlanságát bizonygatva.

Ezzel sikerült is magukat felrakni a "Vak Komondor Díj" jelöltjei közé.
Annak aki nem tudná mi az a Vak Komondor Díj: A kormánypártot képviselők rendszeres durva hímsoviniszta megnyilvánulásait tartalmazó lista. van ezen konkrét nőverés (innen a díj neve) de olyan jellegű megnyilvánulások is, hogy ha a nők többet szülnénak kevesebb lenne a családon belüli erőszak, satöbbi.
Sajnibajni, kacsintok ki szomorúan, nem kizárólag a kormánypárti emberek bűne ez, bár nyilvánvalóan kommunikációs szinten inkább oda jellemző.
Szóval új taggal bővült ez a lista.
A jobbegyenes blog tulajdonosa - derült ki két perc guglizás után- a bajai polgármester-képviselő sztárpolitikus kabinetfőnöke.
Aki történetesen középiskolai osztálytársam volt. Nem voltam túlságosan oda a középiskolai osztálytársaimárt. Őérte igen.

Ennyi, rádiócsatornát váltottam és ez a szám jött, szóval inkább nem is folytatom ezt a szomorú és értelmetlen bejegyzést, másféle Parlament, nesztek:








*ha emlékeim nem csalnak, tegnap, tegnapelott  Baja hataraiban nem csak pitypangot legelt Bambi, a bajai fiatalok donto tobbsege megsem kemenydroghasznalo ma.
** A füvezéssel/alkoholizálással kapcsolatban tényleg tartozok egy felvilágosító bejegyzéssel a rokonoknak családtagoknak, de ami késik nem múlik.

1 megjegyzés:

Uncle Joe írta...

'82-'85 Baja... hűűű de szerettem én azt a várost, mindenestül!
Az önki a sétáló utcában, a Neptun, a kis pizzéria a pinecében, a halászkert, a piac! Sokáig mögötte volt a telephelyünk... aztán a Sugovica, a főiskola a rock teaházzal, hajj!