2013. július 16., kedd

"megtanítottátok a népet szavazni, most már tudják, nem babra megy a játék. kössétek fel a gatyátokat." /ismeretlen kommentelő

Mostanában megint politizálok, bár ezt nem osztom meg nap mint nap veletek. Általában politikai témájú blogok fészbuk bejegyzések alatt kommentelgetek, vitázgatok ha úgy alakul.
    Ma kifogtam egy "nagyhalat".A nőci az adatlapja alapján a Fidelitasz alelnöke (utánanéztem, tényleg)
Bemásolom ide a beszélgetésünket, mert különösebb magyarázat nélkül tökéletes képet lehet alkotni a kormány és az ellenzék egy-egy aktív de alsóbbrendű gondolkodójáról. (ez lenne ő meg én)

A beszélgetés egy olyan poszt kommentjei közt zajlott, ami negatív kritikával illette a Fidelitasz új reklámját. A hölgy és az én eszmecserém között volt még egy-két, valamelyikünket bátorító vagy ekéző komment, mindkét oldalról, ezektől eltekintek, ígérem nem fognak hiányozni.

Kezdőposzt: (akit érdekel, a Kettősmérce FB oldaláról) : Itt a Fidelitas vadi új kampányvideója. Hát senki se csodálkozzon, ha ennek megnézése után a fiatalok inkább a Bajnai-gárdában deviánskodnak!

 FidelitaszAlelnök: szerintem nincs abban a helyzetben a baloldal, hogy fiatalokat sértegessen, de legalább így még könnyebb lesz a dolgunk. ...  legalább haza hívja a fiatalokat nem elküldi őket. www.gyerehaza.org *

Én:  En miattatok emigraltam. a parom is. a tesom is, a ferje is. a harmadik tesonk most keszul a parjaval . Egyikunk se szavazott legutobb. Most mind fogunk. A szuleink is.

FA: szerintem egyenesen miattam emigráltak. ne szerénykedjen Aklü :DD 

Én: el lehet bagatellizalni a problemat hogy egy csalad mindharom gyereke kulfoldon keresi a megelhetest,de a kornyezetunkben ez egy eleg remiszto tendencia. Lehet vicceskedni, hogy mi mind ugyis komcsik vagyunk es jobb nelkulunk, de nem kell se kozgazdasznak se irodalmarnak tortenesznek matematikusnak lenni ahhoz hogy belassuk: ez a fajta mentalitas nagyon gyorsan romlasba viszi az orszagot. 

Fa: ez én barátaim közül senki nem ment el biztos mind éhen akar halni és áldozat azért maradt :)

Én: Latod, elbagatellizalod, ez a nagy baj. Ironizalsz, pedig a problema valos, es letezo, nem szabad a fejeket a homokba dugni.

Fa:komolyan írtam, hogy egy barátom sem hagyta el az országot. mind itthon boldogul. tudom, hogy hihetetlen de sokan nem akarnak Londonban árufeltöltők lenni diplomásan és 5 emberrel egy szobában nyomorogni, hogy tudjanak félre tenni zsetont.   

Én: Nem nem a zseton. Normalisan elunk, kulon lakasokban, cicaval kerttel, es en speciel egy parkra nezo irodabol nyomatom itt a kommentelest. - Nem is ertem mire ez az arufeltoltos duma - Megtanultunk egy nyelvet es itt ertekelik a tehetsegunket, ahogy otthon nem. Es bizony ehhez nem kellett egy diploma sem. Nem akarunk zsetont felrerakni, mert nem jovunk haza. De te szerencses vagy, ha olyan burok alatt tudod az eletedet folytatni, ahol Magyarorszag valoban egy szuper, elheto becsuletes orszag. Viszont kivanom hogy kinyiljon annyira a szemed hogy belasd - vannak sokan, nagyon nagyon sokan Magyarorszagon akinek nem jott be az elet, es nem turorudit akarnak hanem kicsit tobbet mint 47 ezer forint - meg hangzatos dalok egy barackfarol.

Fa: Éva amit tolsz nekem abból a kisemberizmus jön le. szar minden ebben az országban. kevés a buborék a kolában. bezzeg Londonban még a bubi is több. a nap is jobban süt. buzi Orbán. köcsög Gyurcsány. kár, hogy a nagy többség használható forgatókönyvet képtelen összeállítani a saját életére vonatkozóan és mindig mindenki a hibás.....

Én: kisemberizmus, es? az egesz orszag, az egesz vilag teli van kisemberekkel, akik igen, szeretnenek bubisabb kokakolat vasarolni, a cba sajatmarkas kolaja helyett, ennyi erted? Es igazabol ez a legszomorubb - hogy lekepezed azt a cinizmust ahogy a fidesz all a kisemberekhez. Pedig a kisemberek szavaznak, a kisemberek szulnek uj szavazokat, es a kisemberek gyerekei emigralnak. Akik mar mashova szulnek uj kisember szavazokat. a vilag 95 szazaleka kisemberekbol all.
Ami pedig az utolso mondatot illeti. nagyon rossza fajta kampanyszoveg... pont az immigralok akik a kezukbe vettek az eletuket, es mutatnak eleg jo kepet az anyaorszagrol. Karriert epitunk nem rosszat, szorgalmas es keresett embereknek szamitunk, es nem, nem hibaztatunk senkit a sajat eletunk miatt, viszont buszkek vagyunk az eredmenyeinkre.


Fa:nem értem miért cinizmus az, ha valakinek más a véleménye. de nem baj csináljanak áldozatot magukból nyugodtan.  Aklü, akkor ne jöjjön haza. pont.

Én: senki nem huzza magara itt az aldozat szerepet. Nem is ertem honnan jon ez. De ugy erzem te befejezted a kommunikaciot, es sajni az jott le, azert, mert nincsenek mukodo erveid, es nem akarsz tobbet konfrontalodni. Orultem volna ha itt letrejohetett volna egy akcio-reakcio jellegu beszelgetes, de ugy tunik a te vilagodban az en fajtam orokke Emmanuel Goldstein hive marad.

Fa: :DDDDDDD Aklü! Önt a világon senki nem tudná meggyőzni! ahogy engem sem az ellenkezőjéről.

Én: Epp ez az, ismet hozod a tokeletes peldat; ez a problema gyokere a fidesznel a kezdetektol, hogy meggyozesrol beszelsz pedig egyuttgondolkodni kellene, hogy az ellenzek az =/= ellenseg. sem kormanyon sem ellenzekben, ez a leheto legkarosabb hozzaallas a dolgokhoz.


Ennyi. Soha többet nem jött vissza kommentelni. Mindenki vonja le a következtetéseit. 


       
 *Ez az oldal az egyik legócskább és legcinikusabb dolog amit a kormány az emigránsokkal valaha tett.

Nincsenek megjegyzések: