2013. április 28., vasárnap

blogger

Jaj, hát a Molly eléggé rámhozta a frászt ezzel a bloggerstafétabottal. Okés, hát persze hogy szeretem ha rajtam van a figyelem, hogyne szeretném, aki nem szereti és nyilvánosan blogol, az hazudik.

Szóval köszönöm meg minden, kaptam "cuki kis díjat".  Hát így tényleg jól esik hogy vagytok akik szerettek engem olvasni.

A probléma ott van, hogy a stafétabotot tovább kell küldeni, mert ha nem, hét évig nem enged a renncer képet feltölteni vagy mi.  Négy nem túl ismert blognak. Atyaég.  Elvileg még kommentelni is kell, izé díjaztalak. Ez utóbbit tutira nem fogom. Jaj.

oké. Tampi a kedvenc blogom EVÖR.
Aztán Sajtosbrokkoli. ő mindenképpen említésre méltó, mert ingyen szolgáltat igen jó tartalmat.
ez alatt érrem azt, hogy el tudom képzelni azt, hogy hétről hétre mindig meglegyenek a receptek, a szép képek, a kellemes szöveg, hónapokon, sőt most már éveken át. szupcsi.

És ennyi. Én csak az ismerőseimet olvasom, és most kit válasszak ki?
Van akit nagyon szeretek olvasni, de úgy érzem most illetlenség lenne ráirányítani a figyelmet (jó hát azért én nem vagyok egy reflektor, de akkor is)

Oké az ismerősök közül kap egy osztott díjat Luca meg Mamzi. Ők úgyis szeretik közönség előtt csinálni.

És akkor az utolsó. Az van, hogy nagyon nehezen találok új blogokat. Ha találok is, egy csomószor elfelejtem őket elmenteni, és értékes embereket is elkótyavetyélek így. Ma kínomban, hogy kit is ajánljak, végignéztem azok listáját akik hozzám feliratkoztak, ilyen még sose volt, és bizony rájöttem, ti is blogoltok, én egy önző dög vagyok. Egy csomóan írtok tökjókat, én meg oda se figyelek. Meg hogy ha én el is kótyavetyélek embereket, azok engem nem. Őt nagyon nagyon régen nagyon nagyon csíptem, majd visszaolvasom most a blogját, ez egy megelőlegezett díj neki. Fújaszél

Szólni nekik biztos hogy nem fogok, de olvassátok ezeket. Én pdig egy nap leülök, és felfrissítem az olvasnivalóim-ajánlataim
 listáját. Meg minden.

8 megjegyzés:

sajtosbrokkoli írta...

hát több mint kösz, de nektek tudnám csak visszadni, mert titeket olvaslak. Van ilyen esetben megoldás? Luca is, Molly is kapott már, meg nálad is ott lapul. Nem olvasok magyar blogokat. Elég a valóság.
Amsterdamot meg már nagyon vártam, örülök, hogy elkezdted a feldolgozást, és remélem sose ér véget, mert nagyon szeretem.

Sheila G. írta...

hát én most nagyon örülök, mert mayree címét elkevertem múltkor gépváltásnál és most megvan!!
és ez most kurvajó:)

azt már nem is említem, hogy pont tegnap gondoltam, hogy mi lehet vele...

(egyébként te ismered őt? én a "közös helyünkről" ismerem)

aklübisz írta...

sb: Amszterdamot nem lehet feldolgozni, annyira gyönyörű.

Sheila: nem, csak a közös helyről :D

Névtelen írta...

Puszi,
Mamzel

Molly Bloom írta...

nálam be van linkelve a fújaszél blog (de nem így hívják azér:)) Uncle Joe néven - és nekem külön jó kis történetem van ezzel az igen kedves férfiúval (egész pontosan ő tette lehetővé - elvitt kocsival, hogy végképp egész pontos legyek:) -, hogy anno elutazzak Marcihoz a kurva sármelléki reptérről Londonba. ha ő nincs, a frigy sem jön létre:))

Molly Bloom írta...

ja és hogy még szebb legyen a sztori: haza is vitt a sármelléki reptérről (ingyen és bérmentve természetesen) - mondanom sem kell, hogy akkor találkoztunk először és utoljára, azóta nagy ritkán leveleket váltunk.
azért jó hely a lovebox, na.

sajtosbrokkoli receptjei meg szuperül működnek, mindig készülök nála kommentelni, de most itt mondom,ha már róla is szó esett, remélem olvassa.

Uncle Joe írta...

Hű! :)
Próbáltam máshogy is megköszönni, de szerintem ebben van benne leginkább minden... ööö... mármint annak aki ért :)
(Aki esetleg nem, annak elmondom: ebben minden benne van, minden, még az is hogy köszönöm. Az főleg benne van, sőt az úgy benne van hogy ahogy számolom 3642 különféle módon szerepel. Benne. De az is lehet hogy 3644 féleképp, mert mindig amikor újraszámolom, változik. Vagy én rontom el, vagy pedig az változik hogy hányféle formában van benne. Most épp 3658 lett a bennelevések száma :))
Szóval.... köszönöm! Upsz, 3659 :)

Ui:
(És adtunk a magyarnak is :)))

Sheila G. írta...

nekem nincs ilyen romantikus történetem vele, csak egy kellemes vacsora:)
de az emlékezetes.