2012. december 31., hétfő

zárul évi mókatára



Na ez is megvolt, mégsincs este.


Szuper volt ez az  év, köszönöm szépen mindenkinek aki figyelemmel meg kommentekkel kísérte a próbálkozásomat.

Rengeteget tanultam, magam sem gondoltam volna az elején hogy ennyit fogok. Ez előtt az év előtt nem fogtam kamerát a kezembe soha, pláne nem használtam fotosoppot, és nem is érdekelt az egész. Ma már úgy járok kelek, hogy odafigyelek a részletekre, folyamatosan keresem a képeket. Ez az egész prodzsekt megváltoztatta a látásmódomat, arról nem is beszélve, hogy ismételten bebizonyítottam magamnak, hogy agy kis akaraterővel tényleg bármire képes vagyok.  Szuper szuper szuper.

Nem akarom abbahagyni a képezést, de azért sokkal ritkább leszek ezentúl, nem fogok többé este nyolckor kétségbeesetten körbemászkálni a lakásban hogy valamitvalamit valamit találni kell, nem fogok éjjel tizenegykor kimászni az ágyból ha elfelejtettem.
Viszont továbbra is mindenhová magammal viszem a fényképezőgépet, és továbbra is mindig lesz nálam pótaksi. Aztán meglátjuk.
Valamit muszáj lesz csinálni, mert a németezés klassz fogadalom, de a kreatív vénát sem szabad hagyni elsorvadni. (holnap túlórázok, a héten minden nap, szombaton is, és ennek a hétnek az összes szabadidejét beáldozva a következő fizuból veszek egy faint varrógépet)

Végszónak, csináljátok meg ezt ti is. Nem baj ha nem fényképeztetek még soha, nem baj ha nem értetek a képszerkesztő programokhoz, nem baj  ha nincs hozzá szemetek, ez mind mind mind jön magától, rengeteg sikerélmény meg kaland, meg jó emberekkel való összedolgozás. Nem kell hozzá több, mint napi öt perc.  És annyira megéri.

Búék.

Nincsenek megjegyzések: