2012. december 17., hétfő


Mesélnem kell wmről, aki KiválóDolgozó kitüntetést kapott a munkahelyén, mert iszonyú okos, de ez utóbbit tudjuk, a munkahelyét meg utálom mint a szart. Ez elég szomorú, mert nem tudok hű társként együtt örülni vele, sőt mi több el is bagatellizálom, hogy egész évben a száz dolgozó közül ő volt a legjobb, de tessék, ő volt a legjobb.  Nekem nem meglepetés ugyan, mind tudjuk hogy nagyon okos, és inkább nem is írok erről tovább, mert az csak cinikália lenne, de legyen elég, hogy a főnökének (akinél szintén klasszisokkal okosabb és aki már egy csomó találmányát ellopta) iszonyúan fájt átadni az elismerést. Ennek ellenére nem utálom kevésbé a munkahelyét.



politika



Szipcsiri szupcsi, megy a tünti.
Úgy szeretnék ott lenni, teli torokból dolgokat skandálni.

Na de komolyan. Ha ilyeneket látok, akkor mindig nagyon örülök. Nem tervezem ugyan az itteni egzisztenciámat feladni, de egy másik tünti volt mikor az emigráció mellett döntöttem, ez a  tünti adhat reményt arra, hogy ha lesz gyerekem, megtanítom mégis magyarul.

5 megjegyzés:

Csárli írta...

gratula

Molly Bloom írta...

nem lesz ennek túl nagy jelentősége szerintem. magyarul meg muszáj tudnia a gyerekednek a mekk elek miatt.

sajtosbrokkoli írta...

Mikor hajón dolgoztam, rengeteg családdal találkoztam, akik a hajóra jöttek együtt ünnepelni, és vakációzni. 3 generáció együtt. Az európai nevű vendégekkkel mindig felfedeztük, az európai közös gyökereket, mivel én láttam az adatlapjukon a nevüket, ők meg a kitűzőmön az enyémet. Az idős, 70-es családtagoktól ha lehetett, megtudakoltam, hogy a gyermekeik, és az unokáik beszélik e az ő, azaz a nagyszülők anynyelvét. A legtöbbje azt mondta nem, mert amikor elmenekültek, soha nem gondolták, hogy valaha is visszatérnének, és nem tartották fontosnak, illetve azt akarták, hogy a gyerekeik már amerikaiak legyenek.
A legtöbben azonban hozzátették, utólag már nagyon bánják, és olyan is akadt, aki a gyerekéhez nem beszélt az anyanyelvén, de az unokánál igyekezett pótolni , amit csak lehetett.
Na ezt csak úgy meséltem.

sajtosbrokkoli írta...

wmnek meg gartula, megérdemel valami igazán színes, szagos ünnepi vacsit!

aklübisz írta...

abszolut megtanitanam magyarul. fejleszti a logikat, meg amugy is, a kulturalis gyokerekre buszke vagyok abszolut.
(viszont a leendo nagymamakra ez hat leginkabb - szavazatokert alkalmazok lelki terrort)